Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu are ca obiect principal asigurarea asistenţei medicale de urgenţă în spital şi în ambulatoriu, personalul medical specializat deservind populaţia judeţului Gorj precum şi cea din localităţile limitrofe judeţului.
În momentul de faţă, dotarea din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este insuficientă, unele echipamentele din dotare fiind depăşite fizic şi moral.
Prin îmbună...
Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu are ca obiect principal asigurarea asistenţei medicale de urgenţă în spital şi în ambulatoriu, personalul medical specializat deservind populaţia judeţului Gorj precum şi cea din localităţile limitrofe judeţului.
În momentul de faţă, dotarea din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este insuficientă, unele echipamentele din dotare fiind depăşite fizic şi moral.
Prin îmbunătăţirea condiţiilor de investigare şi tratare a bolnavilor internaţi în cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, se urmăreşte creşterea gradului de satisfacţie al acestora, ridicarea standardului calitativ al spitalului, creşterea numărului de pacienţi trataţi, cât şi creşterea numărului şi tipului de servicii medicale.
Pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii medicale, creşterea calităţii actului medical din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, se impune dotarea corespunzătoare, în regim de urgenţă, pe loturi, a echipamentelor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 18 zile, termen precizat şi în Fisa de date la secţiunea I.3.
În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat mai sus (18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Nota: Această achiziţie publică reprezintă o reluare a achiziţiei loturilor anulate în conformitate cu dispoziţiile art. 212, alin. (1) , lit. c) coroborat cu alin. (2) din Legea nr. 98/2016, din proceduri de achiziţie anterioare, respectiv loturile nr. 1, 3 şi 5 din procedura de achiziţie având ca obiect: Furnizare echipamente şi aparatură medicală - 6 loturi, publicată în SEAP prin anunţul de participare nr. CN1052765 din 05.03.2023 şi în JOUE prin anunţul nr. 2023/S 048-140382, respectiv loturile nr. 5, 7 şi 14 din procedura de achiziţie având ca obiect: Furnizare echipamente şi aparatură medicală - 15 loturi, publicată în SEAP prin anunţul de participare nr. CN1047364 / 22.09.2022 şi în JOUE prin anunţul nr. 2022/S 184-518060.