Feedback
I.D.: 84537850

Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI"

Data publicarii
12.07.23 Exista 110.662 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33111000-1 33115000-9 30141200-1 33192000-2 42999100-6
Termenul limita pentru depunere:
21.08.23
Pretul estimativ:
2.692.520,00 RON - 2.692.520,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.07.23 Publicat la 18.07.23 Publicat la 20.07.23 Publicat la 22.07.23 Publicat la 25.07.23 Publicat la 05.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea a: - LOT 1: Echipamente medicale (cod CPV 33100000-1 Echipamente medicale (Rev.2) Cuprinde 153 articole. Detalierea se regăseşte în Caietul de sarcini. - LOT 2: Aparat radiologie (cod CPV 33111000-1 Aparate de radiologie (Rev.2)) 1. Maşină automată de developat AGFA, GEVAERT FT 29 – 1 buc 2. Uscător de filme radiografice industriale FT 30 – 1 buc 3. Filme radiolog...
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea a: - LOT 1: Echipamente medicale (cod CPV 33100000-1 Echipamente medicale (Rev.2) Cuprinde 153 articole. Detalierea se regăseşte în Caietul de sarcini. - LOT 2: Aparat radiologie (cod CPV 33111000-1 Aparate de radiologie (Rev.2)) 1. Maşină automată de developat AGFA, GEVAERT FT 29 – 1 buc 2. Uscător de filme radiografice industriale FT 30 – 1 buc 3. Filme radiologice FT 31 – 10 buc 4. Soluţii pentru developat şi fixat FT 32 – 20 buc 5. Aparat radiologie mobil FT 160 – 1 buc - LOT 3: Echipamente Imagistică (cod CPV 33115000-9 Aparate de tomografie (Rev.2)) 1. Computer tomograf FT 161 – 1 buc - LOT 4: Calculatoare (cod CPV 30141200-1 Calculatoare de birou (Rev.2)) 1. Imprimantă multifuncţională FT 3 – 1 7buc 2. Calculatoare FT 162 – 20 buc - LOT 5: Mobilier medical (cod CPV 33192000-2 Mobilier medical (Rev.2)) Cuprinde 22 de articole. Detalierea se regăseşte în Caietul de sarcini - LOT 6: Echipamente de curăţenie (cod CPV 42999100-6 Aspiratoare, altele decât cele de uz casnic (Rev.2)) 1. Coşuri de gunoi colectare selectivă FT 15 – 32 buc 2. Coş de gunoi metalic cu pedală metalică FT 16 – 29 buc 3. Cărucior curăţenie profesional FT 18 – 2 buc 4. Eurocontainere colectare selectivă FT 159 – 4 buc 5. Aspirator portabil FT 172 – 2 buc În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii", cu 13 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare/Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare dotări aferente obiectivului de investiţii “ CONSTRUCŢIA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A UNUI CORP DE CLADIRE NOU AL LICEULUI TEHNOLOGIC VASILE DEAC DIN VATRA DORNEI, JUDET SUCEAVA" 17.07.23
Furnizare dotări aferente obiectivului de investiţii “ CONSTRUCŢIA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A UNUI CORP DE CLADIRE NOU AL LICEULUI TEHNOLOGIC VASILE DEAC DIN VATRA DORNEI, JUDET SUCEAVA" 17.08.23
Furnizare dotări aferente obiectivului de investiţii “ CONSTRUCŢIA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A UNUI CORP DE CLADIRE NOU AL LICEULUI TEHNOLOGIC VASILE DEAC DIN VATRA DORNEI, JUDET SUCEAVA" 16.04.24
Achiziţia de echipamente de protecţie în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT DIN VATRA DORNEI, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE" 08.09.22
Achiziţia de echipamente de protecţie în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT DIN VATRA DORNEI, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE" 08.09.22
Achiziţia de echipamente de protecţie în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT DIN VATRA DORNEI, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE" 21.11.22
Furnizare dotări în cadrul proiectului "Reabilitare infrastructura sociala si urbana, Oraş Dolhasca, Judeţul Suceava" 27.04.23
Furnizare calculatoare si imprimante în cadrul proiectului “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 05.12.23
Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 16.10.23
Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 16.10.23