Feedback
I.D.: 41317439

Furnizare echipament IT– Proiect Venus - “Împreună pentru o viaţă în siguranţă!"

Data publicarii
21.01.20 Exista 126.043 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
06.02.20
Pretul estimativ:
11.344,55 RON - 11.344,55 RON
Documente participare:
  1. 4. Modele de formulare.doc
  2. 3. Model contract furnizare.pdf
  3. caiet de sarcini VENUS.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente IT în cadrul - proiect VENUS Impreuna pentru o viata in siguranta- POCU 465/4/4/128038 Obiectivul general al proiectului ,,VENUS – IMPREUNA PENTRU O VIATA IN SIGURANTA", il reprezinta îmbunătăţirea şidezvoltarea măsurilor şi serviciilor sociale în scopul prevenirii şi combaterii violenţei domestice la nivel naţional prin crearea şidezvoltarea unei reţele naţionale inovative integrate de locuinţe protej...
Furnizare echipamente IT în cadrul - proiect VENUS Impreuna pentru o viata in siguranta- POCU 465/4/4/128038 Obiectivul general al proiectului ,,VENUS – IMPREUNA PENTRU O VIATA IN SIGURANTA", il reprezinta îmbunătăţirea şidezvoltarea măsurilor şi serviciilor sociale în scopul prevenirii şi combaterii violenţei domestice la nivel naţional prin crearea şidezvoltarea unei reţele naţionale inovative integrate de locuinţe protejate, grupuri de suport şi consiliere vocaţională în scopulimplementării unui Program naţional de protecţie a victimelor violenţei domestice şi derularea unor campanii privind prevenirea şicombaterea violentei în familie, în deplină concordanţă cu măsura specifică prevăzută în Capitolul politici publice în domeniul muncii şi justiţiei sociale, pct. 8 Respect şi demnitate pentru femei din Programul de Guvernare. Achizitie de echipamente IT necesare în vederea asigurării suportulu logistic pentru aparatul de specialitate al DGASPC implicat în proiect compus din - laptop cu licenta inclusă - 3 bucaţi siimprimanta scaner - 1 bucată. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia deatribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respective numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista, clarificari,notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat . Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu