Feedback
I.D.: 99600528

Furnizare ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE DE MARE VIZIBILITATE SI UNIFORMA DE CEREMONII PENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE DIN CADRUL SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARGES”.

Data publicarii
05.07.24 Exista 24.706 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000
Termenul limita pentru depunere:
31.07.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acordului-cadru este achizitionarea de echipament individual de protectie de mare vizibilitate si uniforme de ceremonii pentru personalul de interventie din cadrul Serviciului Judetean de Ambulanta Arges in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini. Valoarea estimata pe fiecare lot este:Valoarae estimata Lot 1: intre 110.000 – 524.300 RONValoarea estimata...
Scopul acordului-cadru este achizitionarea de echipament individual de protectie de mare vizibilitate si uniforme de ceremonii pentru personalul de interventie din cadrul Serviciului Judetean de Ambulanta Arges in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini. Valoarea estimata pe fiecare lot este:Valoarae estimata Lot 1: intre 110.000 – 524.300 RONValoarea estimata Lot 2: intre 180.500 - 795.950 RONValoarea estimata Lot 3: intre 67.500 - 246.500 RONValoarae estimata Lot 4: intre 13.600 – 68.000 RONValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1 – UNIFORME DE VARA: Val est= 292.000 RON; Lot 2 – UNIFORME DE IARNA: Val est= 361.000 RON;Lot 3 – INCALTAMINTE PROTECTIE: Val est= 136.250 RON.Lot 4 – UNIFORMA DE CEREMONII: Val. est= 34.000 RON;Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale acordului cadru sunt caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 371.600 – 1.634.750 RON
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu