Subscrisa Unitatea Administrativ-Teritorială a Comunei Ceptura cu sediul în localitatea Ceptura, str. Principala, nr. 266, judeţul Prahova, cod de înregistrare fiscală 2845222, reprezentată legal de dl. Chioveanu Constantin, având funcţia de Primar, vă invită să depuneti ofertă în scopul atribuirii contractului de achizitie publica, pentru furnizare (Dotari) obiectivului de investiţii:“ Piata Agroalimentara" in comuna Ceptu...
Subscrisa Unitatea Administrativ-Teritorială a Comunei Ceptura cu sediul în localitatea Ceptura, str. Principala, nr. 266, judeţul Prahova, cod de înregistrare fiscală 2845222, reprezentată legal de dl. Chioveanu Constantin, având funcţia de Primar, vă invită să depuneti ofertă în scopul atribuirii contractului de achizitie publica, pentru furnizare (Dotari) obiectivului de investiţii:“ Piata Agroalimentara" in comuna Ceptura, jud Prahova"
Procedura de atribuire: achizitie directă - selecţie de oferte
Clasificare CPV: Principal - CPV: 39000000-2 Mobilă (inclusiv mobilă de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) şi produse de curăţat(Rev.2)
Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut cu respectarea tuturor cerinţelor din cadrul specificatiilor tehnice aferente proiectului tehnic de executie.
Adresa la care se transmit ofertele: La sediul Primariei Ceptura, Judetul Prahova, nr. 266, la Registratura, prin fax: 0244445002, sau prin e-mail: primaria@comunaceptura.ro, achizitii@comunaceptura.ro Program: luni – vineri: între orele 8:00 – 16:00
Data limită pentru depunerea ofertei : 30.03.2020, ora 09.30
Modalitatea de atribuire: contract de achiziţie publică
Tipul contractului: furnizare
Valoarea maxima estimată a contractului: 29.642.04 lei (fara TVA)
Moneda în care se transmite oferta de pret: RON
Tip de finanţare: bugetul local al Primariei Ceptura
Limba în care se redactează oferta: limba română
Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor.
Data maxima de finalizare a furnizarii dotarilor: 29.05.2020 .
Nu se acceptă depunerea de oferte alternative;
Criteriu de calificare: Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate este specific obiectului procedurii de atribuire; informatiile din certificat trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnico-financiare:
- oferta va fi întocmita în lei fără TVA şi va cuprinde totalitatea dotarilor care urmează a fi furnizate în cadrul contractului.
Dotarile (pag. 112 din fisierul Liste F1_F6 (centralizatorul – 1 pag.)) si fisele tehnice aferente din Liste F1_F6 (17 buc)din cadrul proiectului tehnic), fac obiectul acestui contract.
Autoritatea contractantă va efectua plăţile pentru dotarile achiziţionate, in conformitate cu graficul de plati care va fi anexa la contractul incheiat, prin ordin de plată în contul de Trezorerie al prestatorului. În acest sens, toţi ofertanţii interesaţi să participe la selecţia de oferte trebuie să deţină un cont deschis la Trezoreria Statului.
Documentatia pentru oferta, in format electronic ( enumerare, fise cu specificatii tehnice) , este atasata in format electronic la prezentului anunt.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0244/ 445002, fax: 0244/ 445002, Dl. Primar Chioveanu Constantin.