COMUNA BISTRET, in vederea implementarii proiectului finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, axa 10, Obiectiv specific 10.1b Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, pentru imbunatarea infrastructurii educationale, organizeaza prezenta procedură de achiziţie publica, avand ca obie...
COMUNA BISTRET, in vederea implementarii proiectului finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, axa 10, Obiectiv specific 10.1b Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, pentru imbunatarea infrastructurii educationale, organizeaza prezenta procedură de achiziţie publica, avand ca obiect furnizarea dotarilor de mobilier in cadrul proiectului: "Modernizare, extindere, dotare Scoala Gimnaziala Corp C1, amenajare teren de sport si refacere imprejmuire, comuna Bistret, judet Dolj".
Avand in vedere Bugetul proiectului din cadrul cererii de finantare ce are la baza Devizul General din cadrul Proiectului tehnic, intocmit conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016, pentru prezenta investitie, prezenta achizitie de furnizare dotari am luat in calcul valoarea produselor de mobilier dispusa pe linia bugetara: 4.5 Dotari, respectiv
-mobilier cladire existenta: 15,000.00 lei fara TVA;
-mobilier extindere cladire: 29,060.00 lei fara TVA;
- mobilier teren de sport: 213,630.00 lei fara TVA.
Total: 257,690.00 Lei fara TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 10 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Precizăm că termenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunţului de Participare Simplificat şi până la termenul limită de 10 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.