Feedback
I.D.: 44291698

Furnizare dotari amenajare spatii educationale

Data publicarii
19.03.20 Exista 208.867 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39000000-2 39130000-2 39150000-8 45421153-1
Termenul limita pentru depunere:
22.04.20
Pretul estimativ:
984.846,63 RON - 984.846,63 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1074030.pdf
  2. Proiect amenajare mobilier USAMV Iasi.pdf
  3. Model contract furnizare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de furnizare dotari amenajare spatii educationale , conform Caietului de sarcini: Furnizare dotari amenajare spatii educationale- Mobiilier Termenul de livrare si montare/instalare al produselor este de minim 30-maxim 120 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi; NOTA: 1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ...
Achizitia de furnizare dotari amenajare spatii educationale , conform Caietului de sarcini: Furnizare dotari amenajare spatii educationale- Mobiilier Termenul de livrare si montare/instalare al produselor este de minim 30-maxim 120 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi; NOTA: 1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 10 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor". IMPORTANT! Fisele tehnice atasate Caietului de sarcini sunt intocmite conform Proiectului executat de S.C. AXA Proiect S.R.L. Bucuresti, CUI: RO4911225, avizat de catre Arhitect Rodica Serbanescu . Ele vor fi atasate in SICAP ca anexa la Documentatia de atribuire. Toate diminesiunile produselor ofertate vor avea toleranta maxim ±1-2%, conform caiet de sarcini. Pentru mobilierul incastrat nu se admit tolerante datorita dimensiunilor fixe ale niselor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare mobilier spatii educationale şi de cazare pentru studenţi  
Echipamente cuprinse in Programul anual de achiziţii publice-2019 aferent Proiectului: "Centrul regional de cercetări avansate pentru boli emergente, zoonoze şi siguranţă alimentară - Rovetemerg", de dotare a Platformei BSL 2 cu Sistem de apă cu osmoză inversă=1 buc şi Mobilierul de laborator necesar pentru dotarea laboratoarelor componente din platformele BSL2 si BSL3 , inclusiv operaţiuni de montare/ instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă, suport tehnic şi oricare altele asemenea - ETAPA a 2-a  
Achiziţia de – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR 23.10.20
Furnizare – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR 13.11.20
Achiziţia de – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR 23.10.20
Furnizare – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR  
Echipamente cuprinse in Programul anual de achiziţii publice-2019 aferent Proiectului: "Centrul regional de cercetări avansate pentru boli emergente, zoonoze şi siguranţă alimentară - Rovetemerg", de dotare a Platformei BSL 2 cu Sistem de apă cu osmoză inversă=1 buc şi Mobilierul de laborator necesar pentru dotarea laboratoarelor componente din platformele BSL2 si BSL3 , inclusiv operaţiuni de montare/ instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă, suport tehnic şi oricare altele asemenea - ETAPA a 2-a 30.01.20
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21  
Furnizare mobilier spatii educationale şi de cazare pentru studenţi 06.07.23
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20