Obiectul achizitiei publice il reprezinta achizitia de dotari aferente Proiectului "Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava":
-Lotul nr. 1 - Echipamente mobilier, după cum urmeaza: Bănci odihnă (10 buc.); Coşuri de gunoi (15 buc.); Birou paznic (1 buc.); Scaun birou (3 buc.); Bancă odihnă vizitatori (de interior) (3 buc.); Bancă odihnă vizitatori (de ext...
Obiectul achizitiei publice il reprezinta achizitia de dotari aferente Proiectului "Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava":
-Lotul nr. 1 - Echipamente mobilier, după cum urmeaza: Bănci odihnă (10 buc.); Coşuri de gunoi (15 buc.); Birou paznic (1 buc.); Scaun birou (3 buc.); Bancă odihnă vizitatori (de interior) (3 buc.); Bancă odihnă vizitatori (de exterior) (10 buc.); Dulap modular desk recepţie (1 buc.); Birou recepţie-desk (1 buc.); Stand pentru pliante (5 buc.); Suport expunere pe perete (4 buc.); Etajeră (2 buc.); Bancă vestiar (2 buc.); Dulap vestiar (2 buc.); Vitrină de expunere (2 buc.); Box cu sertare (2 buc.); Seif (1 buc.).
- Lotul nr. 2 Dotari PSI, după cum urmeaza: Stingator de incendiu portabil cu pulberi tip P6 (14 buc.); Pichet PSI echipat complet (3 buc.)
Conform obiectivelor specifice ale proiectului, achiziţia de dotări este esenţială pentru buna funcţionare a obiectivului de patrimoniu precum şi a punctului de informare ce se construieşte pe situl arheologic Cetatea Capidava.
Proiectul "Restaurarea, consolidarea, protecţia, conservarea şi punerea în valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava" a fost co-finanţat până la 31.12.2015 din Fonduri Structurale prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 - "Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului", Domeniul Major de interventie 4.1. "Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe", cod SMIS 31212, in prezent finantarea fiind aprobata a se angaja din bugetul UAT Judetul Constanta.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la Sectiunea I.3. din Fisa de date, respectiv 9 zile inainte de date limita de depunere a ofertelor.