2. Lot 2: Dotări de echipamente IT,
Se vor achiziţiona:
Obiect 1 – corp Scoala Str. 21 Decembrie 1989, nr. 159 – CUGIR
Calculator (unitate centrala, monitor LCD 19", tastatura, mouse) (30 buc.), Laptop (2 buc.), Imprimanta multifunctionala color (1 buc.), Imprimanta multifunctionala color (4 buc.).
Obiect 2 – corp Scoala Str. 21 Decembrie 1989, nr. 25 – CUGIR
Calculator (unitate centrala, monitor LCD, tastatura...
2. Lot 2: Dotări de echipamente IT,
Se vor achiziţiona:
Obiect 1 – corp Scoala Str. 21 Decembrie 1989, nr. 159 – CUGIR
Calculator (unitate centrala, monitor LCD 19", tastatura, mouse) (30 buc.), Laptop (2 buc.), Imprimanta multifunctionala color (1 buc.), Imprimanta multifunctionala color (4 buc.).
Obiect 2 – corp Scoala Str. 21 Decembrie 1989, nr. 25 – CUGIR
Calculator (unitate centrala, monitor LCD, tastatura, mouse, boxe, casti) (1 buc.), Multifunctionala laser color (imprimanta, scanner, xerox) (1 buc.).
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, adresate de către operatorii economici până la termenul-limită prevăzut în anunţul de participare, cel târziu în a 6-a zi înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în anunţul de participare.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă prin intermediul SEAP..
1. Lot 1: Dotări de mobilier şi accesorii,
Se vor achiziţiona:
Obiect 1 – corp Scoala Str. 21 Decembrie 1989, nr. 159 - CUGIR
Banci individuale pentru elevi 70x50 cm (210 buc.), Banci individuale pentru elevi 105x60 cm (laborator informatica) (30 buc.), Scaune elevi (240 buc.), Catedra 150x60 cm si corp pentru sertare (7buc.), Catedra 140x60 cm si corp unitate centrala (1 buc.), Scaun ergonomic cu roti (8 buc.), Dulap cu usi prevazute cu incuietoare (8 buc.), Cuier (30 buc.), Cos de gunoi metalic 12L (14 buc.), Bancă-cuier vestiar (2 buc.), Birou 180x150 cm si corp unitate centrala (4 buc.), Scaun ergonomic cu roti (4 buc.), Scaun cu spatar spatii administrative (14 buc.), Masa sedinte 360x120 cm (cancelarie) (1 buc.), Dulap cu vitrina (8 buc.), Etajere pentru carti (8 buc.).
Obiect 2 – corp Scoala Str. 21 Decembrie 1989, nr. 25 – CUGIR
Banci individuale pentru elevi 70x50 cm (150 buc.), Scaune elevi (160 buc.), Catedra 150x60 cm cu corp pentru sertare si corp unitate centrala (5 buc.), Scaun ergonomic cu roti sala de clasa (6 buc.), Dulap casetat pentru elevi - 9 casete (15 buc.), Dulap biblioteca cu 2 usi (5 buc.), Dulap cu doua usi prevazut cu incuietoare (10 buc.), Cuier (11 buc.), Cos de gunoi metalic (8 buc.), Masa sedinte 360x120 cm ( cancelarie) (1 buc.), Scaun cu spatar spatii administrative (6 buc.), Birou 180x150 cm si corp unitate centrala (1 buc.), Dulap biblioteca cu 2 usi (2 buc.), Dulap cu 2 usi (5 buc.), Bancă-Cuier pentru vestiar (5 buc.), Dulap haine cu zona umerase si rafturi (1 buc.), Rafturi metalice pentru arhivare cu 5 polite (10 buc.), Rafturi metalice pentru materiale curatenie (8 buc.).
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, adresate de către operatorii economici până la termenul-limită prevăzut în anunţul de participare, cel târziu în a 6-a zi înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în anunţul de participare.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă prin intermediul SEAP..