Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor articole pentru dotarea salilor de clasa si a laboratoarelor din cadrul Colegiului Tehnic "Petru Musat" Suceava. Municipiul Suceava prin semnarea Contractului de finanţare a obţinut finanţare nerambursabilă din partea Uniunii Europene în vederea implementării proiectului “Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic "Petru Musat" cod SMIS ...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor articole pentru dotarea salilor de clasa si a laboratoarelor din cadrul Colegiului Tehnic "Petru Musat" Suceava. Municipiul Suceava prin semnarea Contractului de finanţare a obţinut finanţare nerambursabilă din partea Uniunii Europene în vederea implementării proiectului “Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic "Petru Musat" cod SMIS 126402 , în cadrul Programului Operaţional Regional 2014–2020, Axa Prioritară 4 “Sprijinirea dezvoltării urbane durabile", Prioritatea de investiţii 4.4 "Investiţiile în educaţie, şi formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe şi învăţare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurilor de educaţie şi formare" Obiectivul Specific 4.5 "Creşterea calităţii infrastructurii educaţionale relevante pentru piaţa forţei de muncă în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020".Obiectivul principal al proiectului consta în cresterea gradului de participare la învatamântul profesional si tehnic si învatare pe tot parcursulul vietii, prin reabilitarea, modernizarea si dotarea colegiului tehnic "Petru Musat" din Municipiul Suceava. In vederea implementarii proiectului, respectiv indeplinirea obiectivelor specifice mentionate anterior este necesara achizitia unor dotari care sa asigure indeplinirea funcţiunilor obiectivului proiectului, dotari ce vor consta în: SETURI MATERIAL DIDACTIC, SETURI MOBILIER, ECHIPAMENTE IT, lift persoane cu dizabilitaţi, etc., conform listelor cu dotari. Furnizarea produselor se va face etapizat, in paralel si corelaţie cu stadiul execuţiei lucrarilor. Autoritatea Contractantă recurge la atribuirea pe loturi, după cum urmează: LOT 1 – MOBILIER; LOT 2 – MATERIALE DIDACTICE; LOT 3 – DOTARI HARDWARE SI ECHIPAMENTE DE RETEA; LOT 4 – APARATE AER CONDITIONAT; LOT 5 –LIFT PENTRU SCĂRI PENTRU PERSOANE CU DIZABILITĂŢI.Solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificare/Intrebari/comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile. Raspunsurile la acestea vor fi publicate de catre Autoritatea Contractanta în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificare/Intrebari/comunicarI" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat in termen de 4 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161 din Legea 98/2016.