Furnizare dotări în cadrul proiectului "REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA NOUA DRAXINI, SAT DRAXINI SI SCOALA NOUA BALUSENI, COMUNA BALUSENI, JUDETUL BOTOSANI", cod SMIS 124408 – Lot 1: Mobilier, Lot 2: Echipamente electronice si Lot 3: Obiecte sanitare
În cadrul procedurii se vor achizitiona:
LOT 1
Birou catedra
Scaun catedra
Banca elevi (2 locuri) (60x120cm)
Scaune
Modul dulap pentru elevi (45x45xh90 cm)...
Furnizare dotări în cadrul proiectului "REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA NOUA DRAXINI, SAT DRAXINI SI SCOALA NOUA BALUSENI, COMUNA BALUSENI, JUDETUL BOTOSANI", cod SMIS 124408 – Lot 1: Mobilier, Lot 2: Echipamente electronice si Lot 3: Obiecte sanitare
În cadrul procedurii se vor achizitiona:
LOT 1
Birou catedra
Scaun catedra
Banca elevi (2 locuri) (60x120cm)
Scaune
Modul dulap pentru elevi (45x45xh90 cm)
Cuier de perete cu minim 22 agatatori
Dulap materiale didactice 80x45x180 cm cu cheie
Birou executiv
Scaun ergonomic birou
Rollbox
Canapea (2 locuri)
Masa cafea (50x100 cm)
Dulap documente
Scaun vizitator
Rafturi metalice depozitare carti 100x30x250 cm
Masa 80x150 cm
Masa modulara 80x120 cm
Masa modulara 80x80 cm
Masa modulara 80x200 cm
Dulap documente cu cheie 90x40x180 cm
Rafturi depozitare 90x40x1800
Masa de lucru cu blat inox 60x85x200 cm
Dulap suspendat 60x28x80 cm
Masa 60x120 cm
Tabla scolara 120x240 cm
Dulap haine cu cheie (2 locuri)
LOT 2
Videoproiector inclusiv ecran proiectie
Laptop
Sistem multifunctional scan/print
Calculator (unitate, monitor, tastatura, mouse)
Flipchart
Sistem audio
LOT 3
Dispenser solutie antibacteriana maini
Dispenser servetele hartie maini
Cos gunoi
Uscator maini
Oglinda
Dispenser sapun lichid
Dispenser hartie igienica
Perie WC + suport
Grup sanitar persoane cu dizabilitati complet echipat
Valoarea estimata a contractului este de 435.835,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Lot 1 Mobilier = 259.311,00 lei fara TVA;
Lot 2 Echipamente electronice = 160.460,00 lei fara TVA;
Lot 3 Obiecte sanitare = 16.064,00 lei fara TVA;
Durata contract: 1 luna
termenul de finalizare a Proiectului este 31.12.2023, perioadă în care trebuie efectuate toate plăţile către Contractant.
Atentie: Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conf. obligatiei prevazute art.161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr.45/2018 cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.