Obiectul prezentei proceduri de achiziţie este FURNIZARE DOTĂRI ŞI ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL "OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE PENTRU CORP CLĂDIRE CU SĂLI DE CLASĂ ŞI LABORATOARE PENTRU GIMNAZIU LA COLEGIUL NAŢIONAL PETRU RAREŞ", COD SMIS 124401 pentru Lot 1 DOTĂRI ŞI ECHIPAMENTE IT şi Lot 2 MOBILIER.
Municipiul Suceava prin semnarea contractului de finanţare a obţinut finanţare nerambursabilă din partea Uniunii Europe...
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie este FURNIZARE DOTĂRI ŞI ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL "OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE PENTRU CORP CLĂDIRE CU SĂLI DE CLASĂ ŞI LABORATOARE PENTRU GIMNAZIU LA COLEGIUL NAŢIONAL PETRU RAREŞ", COD SMIS 124401 pentru Lot 1 DOTĂRI ŞI ECHIPAMENTE IT şi Lot 2 MOBILIER.
Municipiul Suceava prin semnarea contractului de finanţare a obţinut finanţare nerambursabilă din partea Uniunii Europene în vederea implementării proiectului "Obţinere autorizaţie de construire pentru corp clădire cu săli de clasă şi laboratoare pentru gimnaziu la Colegiul Naţional Petru Rareş", cod SMIS 124401, în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa 10, Prioritatea 10.1, Obiectivul specific 10.1b. "Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului - Apel dedicat învăţământului obligatoriu".
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă crearea unei oferte educaţionale de bună calitate de natură a asigura condiţiile iniţiale necesare atingerii unei rate mai mari de absolvire, dar mai ales creşterea posibilităţilor pentru elevi de a accesa niveluri superioare de educaţie. Investiţia constă în construirea unui corp de clădire cu săli de clasă şi laboratoare pentru gimnaziu, la Colegiul Naţional Petru Rareş Suceava. În vederea realizării acestei investiţii şi asigurării tuturor factorilor constructivi pentru funcţionalitatea acesteia, s-a propus ca acest corp să fie individual ca şi funcţionalitate, fără circulaţii funcţionale cu celelalte corpuri de clădire.
Investiţia în infrastructura de învăţământ din municipiul Suceava va contribui la îmbunătăţirea procesului educaţional (prin efect în lanţ asupra tuturor ciclurilor educaţionale din localitate) şi la dezvoltarea cognitivă şi socio-emoţională a copiilor cărora li se adresează noul spaţiu, în perspectiva integrării viitoare pe piaţa muncii şi în societate. De asemenea, este vizată creşterea ratei de cuprindere în învăţământ - obiectiv al documentelor de programare în perioada 2014-2020, precum şi reducerea fenomenului de părăsire timpurie a şcolii. Pe de altă parte, în clădirea care face obiectul acestui contract au fost prevăzute cele mai bune soluţii în vederea gestionării eficiente a resurselor de energie, prin aportul unor tehnologii cu mare durabilitate în timp, rezistenţă împotriva posibilelor dezastre naturale şi prietenoase cu mediul înconjurător.
Procedura de achiziţie publică este împărţită pe loturi după cum urmează:
- Lot 1 DOTĂRI ŞI ECHIPAMENTE IT:
- Lot 2 MOBILIER
Durata contractului/contractelor este de maxim este de 4 (patru) luni de zile de la data semnării sau, după caz, la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale în sarcina Părţilor, sau după caz la data stabilită prin actul adiţional. În măsura în care Contractantul beneficiază de un termen suplimentar de execuţie pentru înlocuirea/remedierea deficienţelor bunului contractul încetează la această dată, sau, după caz, la data la care bunurile înlocuite au fost predate sau la data la care au fost remediate deficienţele bunului.
Contractul/contractele intră în vigoare la data semnării acestuia/acestora de ambele părţi.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Valoarea estimată a achiziţiei, raportată la cantităţile produselor care vor fi livrate, este de 559.250,00 lei fără TVA, din care 180.500,00 lei fără TVA pentru Lot 1 DOTĂRI ŞI ECHIPAMENTE IT şi 378.750,00 lei fără TVA pentru Lot 2 MOBILIER.