Feedback
I.D.: 92674803

Furnizare diverse alimente

Data publicarii
01.02.24 Exista 72.116 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15981200-0 15981100-9 15331430-0 15235000-4 15812100-4 15850000-1 03142500-3 15872400-5
Termenul limita pentru depunere:
13.02.24
Pretul estimativ:
120.757,10 RON - 120.757,10 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.02.24 Publicat la 10.02.24
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreşte achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări ...
Se doreşte achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ). Se doreşte achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad. Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite : Implementarea acordului cadru se va realiza prin incheierea de contracte subsecvente in functie de necesitatile Autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie ( lunar, trimestrial, semestrial) Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valorile minime si maxime , cantitatile minime si maxime de produse , ale contractelor subsecvente si ale acordului cadru se regasesc in anexa la caietul de sarcini. Se vor respecta cerintele din caietul de sarcini si proiectul de acord cadru si contract subsecvent . Modalitatea de atribuire a contractelor subsecvente : Promitentul achizitor va incheia contractele subsecvente in limita cantitatilor prevazute in acordul cadru cu furnizorul clasat pe locul 1( clasat pe primul loc in urma derularii procedurii de atribuire). In cazul in care in perioada de valabilitate a acordului cadru , promitentul furnizor clasat pe locul 1 sisteaza livrarea produselor care fac obiectul acordului cadru, promitentul achizitor va incheia contracte subsecvente cu promitentul furnizor clasat pe locul 2.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu