Prin prezenta procedura se doreste atribuirea contractului pentru Furnizare dispozitive electronice pentru activităţi didactice în mediu on-line în cadrul proiectului "Imbunătăţirea dotării TIC a infrastructurii educaţionale din oraşul Tăuţii Măgherăuş", Contract de finanţare nr. 95 / 233t/09.06.2021, cod SMIS 144065, apelul de proiecte pentru POC, Axa prioritară 2 -Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o ec...
Prin prezenta procedura se doreste atribuirea contractului pentru Furnizare dispozitive electronice pentru activităţi didactice în mediu on-line în cadrul proiectului "Imbunătăţirea dotării TIC a infrastructurii educaţionale din oraşul Tăuţii Măgherăuş", Contract de finanţare nr. 95 / 233t/09.06.2021, cod SMIS 144065, apelul de proiecte pentru POC, Axa prioritară 2 -Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiţii 2c-Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guverare, e- învăţare, e-incluziune, e-cultura, e-sănătate. Obiectivul general al proiectului constă în dotarea Liceului Tehnologic “Traian Vuia" Tăuţii Măgherăuş (inclusiv a şcolii gimnaziale aparţinătoare din localitatea Nistru) cu echipamente mobile IT pentru participarea la cursuri on-line, darsi cu echipamente/dispozitive IT cu scopul îmbunătăţirii conţinutului digital şi a infrastructurii TIC şi pentru creşterea gradului de utilizare a internetului în contextul crizei sanitare generate de noul Coronavirus. Prin dotarea unităţilor de învaţământ solicitantul contribuie la indicatorul de rezultat al programului.
Prin proiect vor fi dotate cele doua unitati scolare, astfel:
Dotarea Liceului Tehnologic “Traian Vuia" Tăuţii Măgherăuş cu echipamente/dispozitive IT, necesare pentru a participa la cursuri on-line în anul şcolar 2021-2022; 309 tablete de uz scolar; 21 laptopuri; 10 sisteme desktop + monitor; 8 routere wireless; 19 table interactive.
Dotarea Scolii Gimnaziale Nistru cu echipamente/dispozitive IT, necesare pentru a participa la cursuri on-line în anul şcolar 2021-2022, 82 de tablete de uzscolar; 7 laptopuri; 6 routere wireless; 6 table interactive.
Procedura de achizitie se imparte in doua loturi, dupa cum urmeaza:
LOTUL 1: Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi sistem de management - 391 buc. tablete si 391 de sisteme de managment
LOTUL 2: Furnizare echipamente /dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediul on-line - 28 buc. laptop, 10 buc sistem desktop + monitor, 14 buc. router wireless si 25 table interactive
Cerintele minime tehnice a tuturor produselor/echipamentelor se regasesc in caietul de sarcini care este parte din documentatia de atribuire.
Cerinţele tehnice minimale ale echipamentelor au fost stabilite în conformitate cu Ghidul Solicitantului (Ghid final consolidat 26.10.2020) pentru Programul Operaţional Competitivitate, Axa prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Obiectiv Specific OS 2.4 - Creşterea gradului de utilizare a Internetului, Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate şi e-cultură – SECŢIUNEA E-EDUCAŢIE.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor