Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va atribui initial un contract de furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale, cu o durata de finalizare pana la 31.12.2021. Contractele sunt cu caracter de regularitate, iar autoritatea contractanta opteza, in conditiile impuse de art. 165 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de...
Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va atribui initial un contract de furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale, cu o durata de finalizare pana la 31.12.2021. Contractele sunt cu caracter de regularitate, iar autoritatea contractanta opteza, in conditiile impuse de art. 165 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru suplimentarea la nivelul maxim prevazut a cantitatilor de produse. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de furnizare de tonere pentru imprimante/multifunctionale, prin care se vor asigura desfasurarea activitatilor din cadrul Caminului pentru persoane varstnice, Creselor, Serviciului de medicina scolara – cabinetele medicale scolare, Serviciul Beneficii Sociale, Serviciul autoritate tutelara, Centrul de vaccinare de la Pavilionul expozitional din subordinea DGAS Constanta, cat si sediul DGAS Constanta.
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor privind angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei finantelor publice.
Autoritatea Contractanta va incheia contractul numai daca exista fondurile necesare prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. Daca, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, poate anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf. cu prevederile art. 212 alin. 1, lit. c) din Legea 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Autoritatea contractanta nu este raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca a fost notificata aspura existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii accepta clauzei suspensiva, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi concret tuturor solicitărilor de clarificare în a 2 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.