Feedback
I.D.: 69906121

Furnizare de staţii de lucru tip PC - Lotul nr. 1

Data publicarii
07.06.22 Exista 225.167 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare de staţii de lucru tip PC - Lotul nr. 1 CPV: 30213300-8 Computer de birou Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru: Lotul 1: Staţii de lucru tip PC Cantitatea minimă aproximată a acordului cadru - Lotul 1 = 10 buc Cantitatea maximă aproximată a acordului cadru - Lotul 1 = 100 buc Valoarea estimativă minimă a acordului cadru - Lotul 1 este de 21.00...
Furnizare de staţii de lucru tip PC - Lotul nr. 1 CPV: 30213300-8 Computer de birou Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru: Lotul 1: Staţii de lucru tip PC Cantitatea minimă aproximată a acordului cadru - Lotul 1 = 10 buc Cantitatea maximă aproximată a acordului cadru - Lotul 1 = 100 buc Valoarea estimativă minimă a acordului cadru - Lotul 1 este de 21.000,00 lei fără TVA Valoarea estimativă maximă a acordului cadru- Lotul 1 este de 210.000,00 lei fără TVA Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pentru cel mai mare contract subsecvent: Cantitatea minimă aproximată pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1 = 1 buc Cantitatea maximă aproximată pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1 = 50 buc Valoarea estimativă minimă pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 1 este de 2.100,00 lei fără TVA Valoarea estimativă maximă pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1 este de 105.000,00 lei fără TVA. Nota: 1. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SICAP, la Sectiunea "Documentatie,clarificari si decizii" din cadrul anuntului de participare/anuntul de participare simplificat. 3. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: a 3 -a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare/anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu