Furnizarea unui sistem informatic integrat cu componente front-office şi back-office, care să permită atât interacţiunea electronică cu cetăţenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât şi aplicaţii dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicaţii back-office).
Achiziţia include totalitatea echipamentelor hardware (s...
Furnizarea unui sistem informatic integrat cu componente front-office şi back-office, care să permită atât interacţiunea electronică cu cetăţenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât şi aplicaţii dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicaţii back-office).
Achiziţia include totalitatea echipamentelor hardware (server aplicaţii, terminal interactiv self-tax), licenţelor pentru modulele front-office si back-office, serviciilor IT de implementare a funcţionalităţilor specifice platformei integratei (analiza şi proiectare, instalare si configurare echipamente si aplicaţii, instruire utilizatori), necesare pentru operaţionalizarea unui platforme informatice integrate pentru servicii electronice complete vizând competenţele exclusive e ale primăriei, care să respecte totalitatea cerinţelor funcţionale şi tehnice solicitate în caietul de sarcini (în conformitate cu pct 3.3. Produsele solicitate şi operaţiunile cu titlu accesoriu necesar a fi realizate (serviciile de implementare) parte integrantă a documentaţiei de atribuire.).
Valoarea estimata totală a contractului, fara TVA: 2.146.000 lei. Monedă: RON
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din instructiunile pentru ofertanti, respectiv 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Ofertanţii vor avea în vedere ofertarea unui sistem informatic integrat care va include toate componentele hardware solicitate, software standard de sistem şi software specializat de aplicaţie care să respecte cerinţele minimale ale caietului de sarcini şi să permită atingerea integrală a obiectivelor proiectului, conform caietului de sarcini.
Precizări privind sesiunea demonstrativă:
Având in vedere faptul că strategia de implementare a proiectului implică achiziţionarea unor platforme software standard, ale căror funcţionalităţi standard de administrare vor fi utilizate ȋn cadrul contractului pentru configurarea unor fluxuri de lucru specifice in funcţie de specificul activităţii Beneficiarului, fapt ce necesita derularea unei etape de analiza/studiere proceduri interne/implementare proceduri de lucru, ȋn cadrul scenariilor demonstrative nu se va verifica decât un set restrâns de funcţionalităţi de bază ale platformelor software ofertate, care este obligatoriu să existe ȋn platformele ofertate (platforme software standard de tip COTS), care vor fi configurate generic. Nu vor face obiectul ȋn cadrul scenariilor demonstrative aspecte care ţin de configurarea specifică a platformelor ofertate pentru autoritatea contractantă
Pentru demonstrarea conformităţii propunerilor tehnice prezentate cu solicitările caietului de sarcini, ofertanţii au obligaţia de a depune până la data şi ora limită de depunere a ofertelor în anunţul de participare, o înregistrare audio-video a sesiunii demonstrative prin care vor prezenta modalitatea prin care soluţiile ofertate incluse în soluţia tehnică răspund la funcţionalităţile prezentate în scenariile care sunt detaliate la cap.10.4.1 Portal/modul de servicii electronice si 10.4.2Managementul parcărilor publice