Feedback
I.D.: 74257161

Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive" în vederea implementării proiectului "Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)"

Data publicarii
11.10.22 Exista 230.385 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517-6 30231100-8 48822000-6 48900000-7 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
10.11.22
Pretul estimativ:
2.176.000,00 RON - 2.176.000,00 RON
Documente participare:
  1. model contract-semnat.pdf
  2. fisa de date-insyructiuni pt ofertanti-semnat.pdf
  3. declaratie conf interese primar-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea unui sistem informatic integrat cu componente front-office şi back-office, care să permită atât interacţiunea electronică cu cetăţenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât şi aplicaţii dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicaţii back-office). Achiziţia include totalitatea echipamentelor hardware (s...
Furnizarea unui sistem informatic integrat cu componente front-office şi back-office, care să permită atât interacţiunea electronică cu cetăţenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât şi aplicaţii dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicaţii back-office). Achiziţia include totalitatea echipamentelor hardware (server aplicaţii, terminal interactiv self-tax), licenţelor pentru modulele front-office si back-office, serviciilor IT de implementare a funcţionalităţilor specifice platformei integratei (analiza şi proiectare, instalare si configurare echipamente si aplicaţii, instruire utilizatori), necesare pentru operaţionalizarea unui platforme informatice integrate pentru servicii electronice complete vizând competenţele exclusive e ale primăriei, care să respecte totalitatea cerinţelor funcţionale şi tehnice solicitate în caietul de sarcini (în conformitate cu pct 3.3. Produsele solicitate şi operaţiunile cu titlu accesoriu necesar a fi realizate (serviciile de implementare) parte integrantă a documentaţiei de atribuire.). Valoarea estimata totală a contractului, fara TVA: 2.176.000 lei. Monedă: RON Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din instructiunile pentru ofertanti, respectiv 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertanţii vor avea în vedere ofertarea unui sistem informatic integrat care va include toate componentele hardware solicitate, software standard de sistem şi software specializat de aplicaţie care să respecte cerinţele minimale ale caietului de sarcini şi să permită atingerea integrală a obiectivelor proiectului, conform caietului de sarcini. Precizări privind sesiunea demonstrativă: Având in vedere faptul că strategia de implementare a proiectului implică achiziţionarea unor platforme software standard, ale căror funcţionalităţi standard de administrare vor fi utilizate ȋn cadrul contractului pentru configurarea unor fluxuri de lucru specifice in funcţie de specificul activităţii Beneficiarului, fapt ce necesita derularea unei etape de analiza/studiere proceduri interne/implementare proceduri de lucru, ȋn cadrul scenariilor demonstrative nu se va verifica decât un set restrâns de funcţionalităţi de bază ale platformelor software ofertate, care este obligatoriu să existe ȋn platformele ofertate (platforme software standard de tip COTS), care vor fi configurate generic. Nu vor face obiectul ȋn cadrul scenariilor demonstrative aspecte care ţin de configurarea specifică a platformelor ofertate pentru autoritatea contractantă Pentru demonstrarea conformităţii propunerilor tehnice prezentate cu solicitările caietului de sarcini, ofertanţii au obligaţia de a depune până la data şi ora limită de depunere a ofertelor în anunţul de participare, o înregistrare audio-video a sesiunii demonstrative prin care vor prezenta modalitatea prin care soluţiile ofertate incluse în soluţia tehnică răspund la funcţionalităţile prezentate în scenariile care sunt detaliate la cap.10.4.1 Portal/modul de servicii electronice si 10.4.2Managementul parcărilor publice
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive" în vederea implementării proiectului "Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)" 28.11.22
Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive" în vederea implementării proiectului "Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)" 10.11.22
Furnizare SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE" în vederea implementării proiectului "SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE LA NIVELUL MUNICIPIULUI GHERLA, cod SIPOCA 819, cod MySmis 136177. 26.07.21
Achizitie " Sistem informatic integrat front-office şi back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţe partajate Cod SMIS: 155153 12.12.22
Soluţie de Accces la Reteaua de Distributie Energie Electrica 20.09.18
Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive" în vederea implementării proiectului "Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)"  
Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive" în vederea implementării proiectului "Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)"  
Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655  
"Implementare platforma informatica integrata" pentru proiectul "Masuri si instrumente pentru planificare strategica si simplificare a procedurilor administrative in Municipiul Campia Turzii", Cod SMIS 135941, finanţat prin POCA CP13/2019 28.12.20
Furnizare SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE" în vederea implementării proiectului "SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE LA NIVELUL MUNICIPIULUI GHERLA, cod SIPOCA 819, cod MySmis 136177.