Feedback
I.D.: 31114167

Furnizare de produse: Lot 1- rechizite scolare, Lot 2-accesorii de birou, Lot 3- articole marunte de birou, Lot 4- registre si dosare, Lot 5- hartie xerografica/plicuri, Lot 6- ghiozdane si penare

Data publicarii
04.10.18 Exista 71.335 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39162110-9 30197000-6 30192000-1 30197644-2
Pretul estimativ:
42.810,00 RON - 42.810,00 RON
20.726,05 RON - 20.726,05 RON
33.264,82 RON - 33.264,82 RON
42.697,96 RON - 42.697,96 RON
31.261,24 RON - 31.261,24 RON
50.215,12 RON - 50.215,12 RON
 
 
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. Registre si dosare, Registre si dosare (36 de pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.. 2. Accesorii de birou, Accesorii de birou (26 de pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Auto...
4. Registre si dosare, Registre si dosare (36 de pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.. 2. Accesorii de birou, Accesorii de birou (26 de pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.. 3. Articole marunte de birou, Articole marunte de birou (38 de pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.. 1. Rechizite scolare, Rechizite scolare (47 de pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare, cu 3 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.. 6. Ghiozdane si penare, Ghiozdane si penare (2 pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.. 5. Hartie xerografica/plicuri, Hartie xerografica/plicuri (10 pozitii) conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord - cadru furnizare de: Lot 1 - Rechizite scolare, ghiozdane şi penare; Lot 2- Accesorii de birou şi articole marunte de birou şi Lot 3 - Registre şi dosare, Hartie xerografică/Plicuri.  
Furnizare de produse: Lot 1- rechizite scolare, Lot 2-accesorii de birou, Lot 3- articole marunte de birou, Lot 4- registre si dosare, Lot 5- hartie xerografica/plicuri, Lot 6- ghiozdane si penare 23.07.18
Furnizare de produse: Lot 1- articole de toaleta, Lot 2- produse de ingrijire personala si Lot 3- scutece de unica folosinta, absorbante  
Acord-cadru de furnizare Rechizite şcolare, ghiozdane şi penare (Lot 1), Accesorii de birou şi articole mărunte de birou (Lot 2) si Registre şi dosare, hartie xerografică/plicuri (Lot 3) 21.03.22
Acord-cadru de furnizare de: LOT 1 - Carne de porc, de mânzat, de vită şi burtă de vită fideluţă; LOT 2 – Carne de pui şi organe de pasăre; Lot 3- File de peste; LOT 4- Preparate din carne;LOT 5- Conserve din carne şi pate; LOT 6- Ouă de găină  
Acord-cadru pentru achizitia de: Lot 1 – Paste făinoase, făină, griş, orez , Lot 2 – Margarină, ulei, zahăr, Lot 3 – Conserve de peşte, Lot 4 – Dulciuri, Lot 5 – Diverse produse alimentare, Lot 6- Băuturi fără alcool.  
Furnizare de produse: Incaltaminte de vara - Lot 1 si Incaltaminte de iarna - Lot 2 26.07.19
Furnizare de produse: Lot 1- Cartofi si Lot 2- Legume radacinoase , fasole boabe  
Furnizare de produse: Lot 1- articole de toaleta, Lot 2- produse de ingrijire personala si Lot 3- scutece de unica folosinta, absorbante 12.11.18
Acord-cadru pentru achizitia de: Lot 1- Lapte pasteurizat, smântână, unt, Lot 2 – Brânzeturi (burduf, grasa de vaca, telemea de vaca, topita cu smantana, cascaval), Lot 3- Diverse produse lactate(chefir, iaurt natur, iaurt cu fructe/arome fructe, lapte batut, sana), Lot 4- Brânza topită la cutie, Lot 5- Baton brânză cu glazură de ciocolată