Judetul Suceava prin Consiliul Județean Suceava implementează, în parteneriat cu UAT Orașul Siret, proiectul „Creșterea calității
vieții în Orașul Siret prin cultură, educație permanentă și spații urbane moderne”, cod MySMIS 125425, proiect implementat
în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 13, Prioritatea de investiții 9B, Obiectivul specific
13.1 Îmbunătățirea calității vieț...
Judetul Suceava prin Consiliul Județean Suceava implementează, în parteneriat cu UAT Orașul Siret, proiectul „Creșterea calității
vieții în Orașul Siret prin cultură, educație permanentă și spații urbane moderne”, cod MySMIS 125425, proiect implementat
în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 13, Prioritatea de investiții 9B, Obiectivul specific
13.1 Îmbunătățirea calității vieții populației în orașele mici și mijlocii din România.Prin proiect se propun a fi realizate
lucrări de reabilitare, modernizare și amenajare a clădirii Muzeului de Istorie Siret, precum și dotarea acestuia cu mobilier
și echipamente.Județul Suceava prin Consiliul Județean Suceava inițiază procedura de atribuire a contractului de achiziție
publică de produse - dotări pentru obiectivul de investiție Muzeul de Istorie Siret cuprins în proiectul „Creșterea calității
vieții în Orașul Siret prin cultură, educație permanentă și spații urbane moderne”, cod MySMIS 125425, proiect implementat
în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 13, Prioritatea de investiții 9B, Obiectivul specific
13.1 Îmbunătățirea calității vieții populației în orașele mici și mijlocii din România.Contractul de finanţare a fost semnat
în data de 11.11.2019, iar perioada de implementare a proiectului este de 52 de luni de la data semnării. Prin proiect, se
propun a fi realizate lucrări de reabilitare, modernizare și amenajare a clădirii aparținând Muzeului de Istorie Siret, aflată
în administrarea Muzeului Național al Bucovinei Suceava, instituție de cultură în subordinea Consiliului Județean Suceava.
La data prezentei, lucrările la obeictivul de investiție sunt în curs de execuție și finalizare.Durata totală a contractului
va fi de 45 de zile din care:- 30 de zile pentru furnizarea, respectiv livrarea, montarea și după caz configurarea și punerea
în funcțiune a produselor.- 15 zile pentru activitățile de constituire a garanției de bună execuție a contractului, emiterea
notei de comandă și recepția tuturor produselor furnizate.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea
contractanta, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
16 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la
Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare . Autoritatea contractantă va răspunde
la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenullimită stabilit conform art. 27 alin.(3) din
anexa la H.G. nr.395/2016. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene-limita in care va raspunde in mod clar
si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 22 zile inainte de
data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare, - al doilea termen - limita: răspunsurile autorității
contractante vor fi publicate în SEAP în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.