Feedback
I.D.: 84354756

Furnizare de produse de ingrijire personala

Data publicarii
08.07.23 Exista 45.631 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33711640-5 33770000-8
Termenul limita pentru depunere:
16.08.23
Pretul estimativ:
1.219.129,58 RON - 1.219.129,58 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.07.23 Publicat la 13.07.23 Publicat la 14.07.23 Publicat la 02.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru il constituie furnizarea de produse de ingrijire personala , conform documentatiei atasata .Produsele de ingrijire personala sunt impartite in doua loturi, dupa cum urmeaza: -lot 1:Produse de igiena individuala studenti, lot 2:Produse de ingrijire personala din hartie.Procedura de achizitie publica se va finaliza prin incheierea a 2 acorduri- cadru de furnizare cu maxim 2 operatori economici/acor...
Obiectul acordului cadru il constituie furnizarea de produse de ingrijire personala , conform documentatiei atasata .Produsele de ingrijire personala sunt impartite in doua loturi, dupa cum urmeaza: -lot 1:Produse de igiena individuala studenti, lot 2:Produse de ingrijire personala din hartie.Procedura de achizitie publica se va finaliza prin incheierea a 2 acorduri- cadru de furnizare cu maxim 2 operatori economici/acord cadru, pentru perioada de 24 de luni de la semnarea acestora .In cazul in care , pentru unul sau ambele loturi ale procedurii , nu vor fi primite cel putin 2 oferte declarate admisibile, aut.contr. va incheia acordul cadru pentru lotul respectiv cu op.ec. a carui oferta a fost declarata admisibila si conforma. Descrierea detaliata a caracteristicilor tehnice ale produselor si cantitatilor solicitate se regasesc in caietul de sarcini - parte a documentatiei de atribuire. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / conditiilor prevazute in acordul-cadru. Valoarea estimata a acordului - cadru pentru fiecare lot este prevazuta in descrierea loturilor, in cadrul prezentei documentatii de atribuire. Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru fiecare lot este prevazuta in descrierea loturilor, in cadrul prezentei documentatii de atribuire. Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/acord cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale fiecarui lot al acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazuta in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Freceventa estimata de atribuire a contractelor subsecvente : trimestrial Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu