Feedback
I.D.: 97449113

Furnizare de produse alimentare

Data publicarii
21.05.24 Exista 113.561 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15110000-2 15112130-6 15130000-8 15119600-1 15500000-3 15800000-6 03222100-4 03221000-6 15330000-0 15811100-7 15113000-3 15111100-0 15112300-9 15131230-6 15100000-9 15131500-0 15131130-5 15131400-9 15221000-3 15512000-0 15541000-2 15542000-9 15511000-3 15545000-0 15530000-2 15511700-0 15511210-8 03142500-3 03222111-4 03222331-2 03222333-6 03222313-0 03222200-5 03222118-3 03222210-8 03222321-9 15300000-1 03222220-1 03222334-3 03200000-3 03222340-8 03221230-7 03212100-1 03221270-9 03221113-1 03221000-6 03221210-1 03221300-9 03221112-4 03221300-9 03221000-6 03200000-3 03221200-8 03221300-9 03221111-7 03221340-1 03221300-9 03221400-0 03221000-6 15332100-5 15332200-6 15331150-3 15331170-9 15331500-2 15331000-7 15331132-1 15331500-2 15331000-7 15331480-5 15331420-7 15870000-7 15872100-2 15812100-4 15899000-6 15831000-2 15841000-5 24911000-3 15872200-3 03222115-2 03142100-9 15863000-5 15850000-1 15811500-1 15612100-2 15811000-6 15800000-6 15625000-5 03211300-6 15821200-1 15812100-4 15820000-2 15842100-3 15842300-5 15613380-5 15871110-8 15411200-4 15212000-7 15241500-4 15240000-2 15131300-8 03111100-3 15871250-1
Termenul limita pentru depunere:
17.06.24
Pretul estimativ:
954.256,00 RON - 954.256,00 RON
Documente participare:
  1. FISA-DE-DATE__Furnizare alimente-semnat.doc
  2. Caiet de sarcini-semnat.doc
  3. Anexa la caietul de sarcini-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura se organizeaza pentru achizitionarea a 11 loturi cu diferite produse alimentare care cuprind atat produsele proaspete, perisabile, congelate precum si produse cu termen de valabilitate mare. Toate detaliile privind tipul produselor, cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente pentru fiecare produs se regasesc in caietul de sarcini si anexa la caietul de sarcini. Cantit...
Procedura se organizeaza pentru achizitionarea a 11 loturi cu diferite produse alimentare care cuprind atat produsele proaspete, perisabile, congelate precum si produse cu termen de valabilitate mare. Toate detaliile privind tipul produselor, cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente pentru fiecare produs se regasesc in caietul de sarcini si anexa la caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime aferente fiecarui lot din cadrul acordului cadru precum si cantitatile minime si maxime corespunzatoare contractelor subsecvente aferente fiecarui lot se regasesc in anexa la caietul de sarcini. Cantitatile prevazute in caietul de sarcini si in anexa acestuia sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Stabilirea cantitatilor de alimente s-a facut luand in calcul consumul estimativ al beneficiarilor complexului pe o perioada de 12 luni. In cadrul acordului cadru se vor incheia 2 contracte subsecvente, primul se va atribui pe o perioada de 6 luni, cel de-al doilea pe o perioada de 6 luni, în funcţie de necesarul de alimente pentru fiecare perioada şi de bugetul existent la momentul încheierii contractului subsecvent. Valoarea estimata fara TVA: 954.256 RON. Vor fi achizitionate produse alimentare pentru satisfacerea nevoilor de hrana a beneficiarilor din cadrul Complexului pentru o perioada de 12 luni. Descrierea loturilor si valoarea estimata ( fara TVA ) minima si maxima a acordului cadru pentru fiecare lot ( RON): LOT 1: CARNE – min 29.500,00/ max 59.000,00; LOT 2: CARNE DE PUI - min 39.250,00/ max 78.500,00; LOT 3: PRODUSE DIN CARNE – min 60.375,00/ max 120.750,00; LOT 4: PESTE – min 11.625,00/ max 23.250,00; LOT 5: PRODUSE LACTATE - min 48.350,00/ max 96.700,00; LOT 6: DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE – min 48.050,00/ max 96.100,00; LOT 7: FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA TROPICALE – min 18.740,00/ max 37.480,00; LOT 8: LEGUME - min 53.335,00/ max 106.670,00; LOT 9: FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE - min 50.977,50/ max 101.955,00; LOT 10: PAINE - min 34.125,00/ max 68.250,00; LOT 11: ALIMENTE, BAUTURI SI PRODUSE CONEXE, min 82.800,50/ max 165.601,00. Se vor atribui 2 contracte subsecvente, primul se va atribui pe o perioada de 6 luni, cel de-al doilea pe o perioada de 6 luni, în funcţie de necesarul de alimente pentru fiecare perioada şi de bugetul existent la momentul încheierii contractului subsecvent. Valorile ( RON ) minime si maxime estimate ale unui contract subsecvent sunt: LOT 1: CARNE – min 14.750,00/ max 29.500,00; LOT 2: CARNE DE PUI - min 19.625,00/ max 39,250,00; LOT 3: PRODUSE DIN CARNE – min 30.187,50/ max 60.375,00; LOT 4: PESTE – 5.812,50/ max 11.625,00; LOT 5: PRODUSE LACTATE - min 24.175,00/ max 48.350,00; LOT 6: DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE – min 24.025,00/ max 48.050,00; LOT 7: FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA TROPICALE – min 9.370,00/ max 18.740,00; LOT 8: LEGUME - min 26.667,50/ max 53.335,00; LOT 9: FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE - min 25.448,75/ max 50.977,50; LOT 10: PAINE - min 17.062,50/ max 34.125,00; LOT 11: ALIMENTE, BAUTURI SI PRODUSE CONEXE, min 41.400,25/ max 82.800,50.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu