Feedback
I.D.: 104057344

Furnizare de produse agroalimentare

Data publicarii
10.10.24
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
13.11.24
Pretul estimativ:
4.007.886,00 RON - 4.007.886,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1228430.pdf
  2. 20241004_N_A-3304-AnexaNr2LaA-3304CaietSarciniSec2-01915.pdf
  3. 20241004_N_A-3304-CaietSarciniSec2-01915.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru il constituie furnizarea de produse agroalimentare. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin incheierea unui acord cadru de furnizare de produse agroalimentare pe o perioada de 12 luni , pentru perioada 01.01.2025-31.12.2025 cu operatorul economic clasat pe primul loc pentru fiecare lot in parte, precum si semnarea mai multor contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii con...
Obiectul acordului cadru il constituie furnizarea de produse agroalimentare. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin incheierea unui acord cadru de furnizare de produse agroalimentare pe o perioada de 12 luni , pentru perioada 01.01.2025-31.12.2025 cu operatorul economic clasat pe primul loc pentru fiecare lot in parte, precum si semnarea mai multor contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante si identificarea fondurilor financiare. Aplicatia procedurii LICITATIE DESCHISA. Descrierea detaliata a caracteristicilor tehnice ale produselor si cantitatilor solicitate se regasesc in caietul de sarcini - parte a documentatiei de atribuire. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor/conditiilor prevazute in acordul cadru. Valoarea estimata a acordului cadru pentru fiecare lot este prevazuta in descrierea loturilor, in cadrul prezentei documentatii de atribuire. Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru fiecare lot este prevazuta in descrierea loturilor, in cadrul p-rezentei documentatii de atribuire. Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot sunt comform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime aferente contractelor subsecvente ale fiecarui lot al acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Cantitatile prevazute in caietul de sarcini , sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Frecventa estimata de atribuire a contractelor subsecvente este urmatoarea: 1. contract subsecvent nr.1 : 01.01.2025 - 31.01.2025; 2. contract subsecvent nr.2 : 01.02.2025 - 31.03.2025; 3. contract subsecvent nr.3 : 01.04.2025 - 31.05.2025; 4. contract subsecvent nr.4 : 01.06.2025 - 31.12.2025. Atentie:Termenul in care autoritatea contractuala va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu