Contractul are ca scop furnizarea de produse, prestarea de servicii şi execuţia de lucrări, după cum urmează:
Furnizare de produse, respectiv Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare - 6 (şase) buc. (achiziţie, proiectare şi instalare):
Nr. crt. Denumire produs U.M. Cantitate
1 Furnizare panouri de afişaj tip LED Buc. 6
2 Furnizare Sistem de control centralizat prin intermediul unei platform...
Contractul are ca scop furnizarea de produse, prestarea de servicii şi execuţia de lucrări, după cum urmează:
Furnizare de produse, respectiv Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare - 6 (şase) buc. (achiziţie, proiectare şi instalare):
Nr. crt. Denumire produs U.M. Cantitate
1 Furnizare panouri de afişaj tip LED Buc. 6
2 Furnizare Sistem de control centralizat prin intermediul unei platforme cu acces la internet care să asigure managementul e control al panourilor LED de la distanţă către dispeceratul unităţii Buc. 1
Prestarea de servicii:
Nr.
crt. Activitatea
1 Realizare studiu geotehnic cu verificare la cerinţa Af
2 Realizare studiu topografic, vizat la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
3 Realizarea altor studii solicitate prin certificatul de urbanism sau de instituţiile/organismele cu atribuţii în emiterea avizelor şi acordurilor necesare implementării investiţiei
4 Întocmirea documentaţiei de obţinere a avizelor şi acordurilor şi obţinerea avizelor şi acordurilor prevăzute în certificatele de urbanism şi, dacă va fi cazul, a altor avize şi acorduri care ar putea să fie solicitate pe parcursul derulării contractului
5 Întocmirea documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire
6 Întocmirea programului de urmărire în timp a comportării construcţiei
7 Întocmirea proiectului tehnic
8 Verificarea proiectului tehnic pe specialităţi-realizată de verificatori tehnici atestaţi;
Cerinţă obligatorie: rezistenţă mecanică şi stabilitate
9 Acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe toată perioada de execuţie a lucrărilor până la semnarea procesului-verbal de recepţie fără obiecţiuni la terminarea lucrărilor
10 Întocmirea documentaţiei tehnice pentru branşarea la reţeaua de energie electrică şi, dacă va fi cazul, a documentaţiei tehnice pentru devieri de reţele de utilităţi
11 Susţinerea în comisiile avizatoare a documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor, acordurilor şi a studiilor solicitate
12 Conectarea panourilor la serviciile de telefonie mobile (asigurare cartele SIM de date, abonamente pentru 24 luni, în vederea asigurării permanente şi la un nivel de calitate corespunzătoare a traficului de date între panouri şi sediul beneficiarului);
Execuţia de lucrări:
Nr.
crt. Activitatea
1 Realizarea infrastructurii necesare amplasării echipamentelor, după cum urmează:
- Realizarea fundaţiei din beton armat
- Realizarea structurii metalice
- Montarea structurii metalice
- Realizarea instalaţiei de alimentare cu energie electrică
2 Branşarea panourilor la reţeaua de energie electrică
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen cu cel mult 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitarea de clarificări sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante vor fi publicate în SEAP în termen de 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.