Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor şcolare/săli de grupă, table de scris şi suporţi prezentare, pentru înzestrarea şi modernizarea unităţilor de învaţământ în Orasul Simleu Silvaniei.
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digit...
Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor şcolare/săli de grupă, table de scris şi suporţi prezentare, pentru înzestrarea şi modernizarea unităţilor de învaţământ în Orasul Simleu Silvaniei.
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din oraşul Şimleu Silvaniei ", cod F-PNRR-Dotari-2023-0762, înregistrat la UAT Simleu Silvaniei cu nr 14886/11.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării şi Orasul Simleu Silvaniei.
În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activităţi ce ţin de achiziţia de mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratoarele multidisciplinare, cabinetele şcolare şi cabinetele de asistenţă psihopedagogică, Investiţia I11 – săli de clasă/grupă din unităţi de învăţământ preuniversitar/săli pentru activităţi extraşcolare din unităţile conexe eligibile, dotate cu mobilier şi materiale didactice, Investiţia I11 – laboratoare de ştiinţe din unităţi de învăţământ preuniversitar dotate cu mobilier specific şi materiale didactice specifice, Investiţia I11 – cabinete şcolare din unităţi de învăţământ preuniversitar/unităţi conexe (cabinete pe discipline, cabinete de asistenţă psihopedagogică, săli de sport) dotate cu mobilier şi materiale sportive, inclusiv produse digitale
Valoarea estimata totală este de 2.875.893,60 lei fără TVA, fiind formată din valorile estimate ale celor 4 loturi
• Lotul 1 - Mobilier Sali de clasa/grupa, laboratoare si cabinete, Valoare = 1.903.723,60 lei fără TVA
• Lotul 2 - Materiale didactice laboratoare, Valoare = 492.668,00 lei fără TVA
• Lotul 3 - Materiale didactice cabinete scolare si cabinete de asistenta psihopedagogica, Valoare = 225.468,00 lei fără TVA
• Lotul 4 - Materiale didactice pentru salile de sport, Valoare = 254.034,00 lei fără TVA
Necesarul de produse pentru fiecare lot este prezentat în caietul de sarcini.
Ofertantul declarat câştigător al procedurii de atribuire va asigura livrarea, instalarea şi, după caz, punerea în funcţiune a produselor ce fac obiectul prezentei proceduri, precum şi prestarea serviciilor accesorii, în termen de 60 de zile de la emiterea ordinului de începere a contractului. În termenul de livrare este inclusă perioada de furnizare a bunurilor, precum şi cea de instruire a beneficiarilor, instalare şi, după caz, punere în funcţiune a bunurilor. Altfel spus, un produs este considerat livrat când toate activităţile din cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este instalat, montat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea Contractantă.
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari : până " în a 20 a zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".
La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.