Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în dotarea cu mobilier a laboratorului de informatică conform OM 6416/2022, dotarea a 19 săli de clasă, dotarea cu mobilier specific pentru 2 cabinete (cabinet de limbi moderne si cabinet consiliere psihopedagogic) şi 1 sală de sport din cadrul scolii din comuna Petru Rares, jud. Bistrita-Nasaud.
Achizitia pentru Furnizare de mobilier şcolar p...
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în dotarea cu mobilier a laboratorului de informatică conform OM 6416/2022, dotarea a 19 săli de clasă, dotarea cu mobilier specific pentru 2 cabinete (cabinet de limbi moderne si cabinet consiliere psihopedagogic) şi 1 sală de sport din cadrul scolii din comuna Petru Rares, jud. Bistrita-Nasaud.
Achizitia pentru Furnizare de mobilier şcolar pentru dotarea unităţilor de invaţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe în comuna Petru Rareş, judeţ Bistriţa-Năsăud, pentru implementarea proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", conform contractului de finanţare nr. 2226DOT/2023, cu urmatoarele produse :
Banca tip 1 – 394 buc, Scaun elev tip 1-394 buc, Catedra tip 1 -20 buc, Scaun profesor tip 1- 22 buc, Cuier -18 buc, Dulap tip 1 -23 buc, Masa tip 1-8 buc, Scaun elev tip 2 – 32 buc, Dulap tip 2 -2 buc
Dulap tip 3 – 4 buc, Dulap tip 4 – 4 buc, Dulap tip 5 – 1 buc
Pernute set 20 – 2 zile, Birou -1 buc, Scaun profesor tip 2 – 1 buc, Masa tip 2 – 1 buc
Fotoliu – 2 buc, Tabla magnetica – 2 buc
Termenul de livrare a produselor trebuie sa fie de maxim 30 zile de la transmiterea comenzii scrise din partea achizitorului (Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a transmite catre furnizor respectiva comanda de livrare oricand in perioada de valabilitate a contractului cu respectarea termenelor prevazute anterior).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificari trebuie trimisă prin intermediul SEAP.