Feedback
I.D.: 67011503

Furnizare de materiale de întreţinere şi reparaţii pentru Consiliul Judeţean Cluj-6 loturi

Data publicarii
11.03.22 Exista 352.420 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31681410-0
Termenul limita pentru depunere:
21.03.22
Pretul estimativ:
189.149,88 RON - 189.149,88 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1140154.pdf
  2. Materiale reparatii lot1-semnat.docx
  3. caiet de sarcini-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va achiziţiona materiale de întreţinere şi reparaţii pentru Consiliul Judeţean Cluj ANEXA 1 – Consiliul Judeţean Cluj, Centrul Militar Zonal Lot 1 – Materiale electrice Lot 2 – Materiale tehnico-sanitare Lot 3 – Materiale întreţinere şi reparaţii ANEXA 2 – Consiliul Judeţean Cluj – Cluj Arena Lot 4 – Materiale electrice Lot 5 – Materiale tehnico-sanitare Lot 6 – Materiale întreţinere şi reparaţii O...
Autoritatea contractantă va achiziţiona materiale de întreţinere şi reparaţii pentru Consiliul Judeţean Cluj ANEXA 1 – Consiliul Judeţean Cluj, Centrul Militar Zonal Lot 1 – Materiale electrice Lot 2 – Materiale tehnico-sanitare Lot 3 – Materiale întreţinere şi reparaţii ANEXA 2 – Consiliul Judeţean Cluj – Cluj Arena Lot 4 – Materiale electrice Lot 5 – Materiale tehnico-sanitare Lot 6 – Materiale întreţinere şi reparaţii Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1), respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 7 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Documentaţie, clarificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: termenul limită este: în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu