Ma?ina de spalat vase ?i pahare electronica, tip capota (pentru farfurii, pahare, tacâmuri, tavi gastronomice, etc.); Structura ?i finisaj din inox, cu cicluri de spalare programabile pentru fiecare tip de spalare, dozaj corect de detergent ?i solu?ie clatire cu ajustare diferen?iata pentru fiecare tip de spalare, reglare precisa a temperaturii în boiler ?i cuva cu vizualizare pe display, eliminare automata a apei la final ...
Ma?ina de spalat vase ?i pahare electronica, tip capota (pentru farfurii, pahare, tacâmuri, tavi gastronomice, etc.); Structura ?i finisaj din inox, cu cicluri de spalare programabile pentru fiecare tip de spalare, dozaj corect de detergent ?i solu?ie clatire cu ajustare diferen?iata pentru fiecare tip de spalare, reglare precisa a temperaturii în boiler ?i cuva cu vizualizare pe display, eliminare automata a apei la final de utilizare; Posibilitate de utilizare par?iala a programului; Autodiagnoza în cazul apari?iei unor anomalii/defec?iuni cu afi?are pe display; Alimentare 380V; Putere maxima 10kw. Produs avizat conform normelor legale specifice în vigoare. Echipamentul va fi livrat cu setul de consumabile ?i/sau accesorii, prin urmare valoarea acestora va fi inclusa în propunerea financiara în pre?ul global al echipamentului. Aceste consumabile ?i/sau accesorii sunt necesare pentru punerea în func?iune a echipamentului ?i recep?ia acestuia. Ofertantul va trebui sa asigure garantia de buna functionare, calitatea si performantele echipamentului pentru minim 24 luni de la receptie, în afara altor precizari cuprinse în specificatiile tehnice de mai sus sau în afara altor precizari ale producatorului, conform prevederilor legale în vigoare. Se vor preciza datele de contact pentru serviciul de garantie de catre furnizor. Daca echipamentul se defecteaza în termenul de garantie se remediaza prin grija si pe cheltuiala furnizorului. Actul de sesizare se poate transmite prin e-mail sau fax si obligatoriu în scris. Dupa efectuarea reparatiei si punerea în functiune a echipamentului, între furnizor si beneficiar se întocmeste un proces-verbal de remediere a defectiunii, iar perioada de garantie se va prelungi cu durata totala a imobilizarii. Echipamentul trebuie sa fie nou, sigilat în ambalajul original care sa asigure integritatea/ rigiditatea pe timpul transportului (polistiren, folie, etc) si a depozitarii. Livrarea fara documentele prevazute de legisla?ia în vigoare (factura fiscala, documente de conformitate, instructiuni de utilizare, avize sanitare, etc.), poate duce la refuzul recep?iei comenzii.