achiziţia publică privind furnizarea de elemente componente, încălţăminte şi ciorapi, la uniforma de reprezentare şi uniforma de lucru a personalului silvic/ nesilvic
Conform OM 797/2018, CCM 2019-2021
Lotul I – Uniformă de lucru vară, personal silvic, 355 buc, bărbaţi / 15 buc, femei;
Lotul II – Uniformă de lucru primăvară- toamnă,personal silvic, 355 buc, bărbaţi/ 15
buc, femei;
Lotul I...
achiziţia publică privind furnizarea de elemente componente, încălţăminte şi ciorapi, la uniforma de reprezentare şi uniforma de lucru a personalului silvic/ nesilvic
Conform OM 797/2018, CCM 2019-2021
Lotul I – Uniformă de lucru vară, personal silvic, 355 buc, bărbaţi / 15 buc, femei;
Lotul II – Uniformă de lucru primăvară- toamnă,personal silvic, 355 buc, bărbaţi/ 15
buc, femei;
Lotul III – Uniformă de lucru iarnă, personal silvic, 355 buc, bărbaţi/ 15 buc, femei;
Lotul IV – Uniformă de reprezentare personal altul decât cel silvic, 9 buc bărbaţi/ 38
buc femei ;
Uniformă de vară personal altul decât cel silvic, 9 buc bărbaţi/ 38 buc femei;
Lotul V - Şosete uniformă de lucru vară – 3700 perechi ;
- Ciorapi uniformă lucru iarnă – 3700 perechi ;
Lotul VI - Pelerină de ploaie, uniformă prim- toamnă 355 buc bărbaţi/ 15 buc, femei;
Lotul VII – Pălării, uniformă de lucru prim.- toamnă, 355 buc bărbaţi/ 15 buc femei;
Lotul VIII – Rucsac uniformă lucru iarnă – 370 buc ;
Lotul IX - Pulover/ hanorac uniformă de lucru iarnă – 355 buc bărbaţi/ 15 femei;
Lotul X - Căciulă, uniformă de lucru iarnă – 355 buc bărbaţi/ 15 femei;
Lotul XI - însemne, uniforme de lucru – 1200 buc.
NOTA:
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor:15 zileAutoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor