Feedback
I.D.: 101171729

Furnizare de echipamente TIC in cadrul proiectului «Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale pentru Scoala Gimnaziala “Florian Dituleasa" Vitanesti, comuna Sarbii-Magura judetul Olt»

Data publicarii
08.08.24 Exista 94.283 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9
Pretul estimativ:
350.717,50 RON - 350.717,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In temeiul prevederilor Legii nr. 11/2018 prezenta procedura de achizitie publica se desfasoara sub efectul urmatoarei clauze suspensive: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investitii de catre autoritatea contractanta, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor Ordinului 1792/20...
In temeiul prevederilor Legii nr. 11/2018 prezenta procedura de achizitie publica se desfasoara sub efectul urmatoarei clauze suspensive: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investitii de catre autoritatea contractanta, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a doua din Legea 98/2016. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta ca Autoritatea contractanta si/sau finantatorul nu pot fi considerate raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea contractanta si/sau finantatorul au fost notificate asupra existentei unui asemenea prejudiciu, ofertantii din cadrul acestei proceduri asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia aplicarii clauzei suspensive. Obiectivul proiectului in cadrul caruia se desfasoara prezenta achizitie consta in modernizarea infrastructurii educationale in Scoala Gimnaziala “Florian Dituleasa" Vitanesti, comuna Sarbii-Magura judetul Olt, in vederea cresterii capacitatii de rezilienta a sistemului educational, prin dotarea unitatilor de invatamant scolare si prescolare, cu echipamente de ultima generatie, mobilier si materiale didactice. Detalii tehnice privind achizitia Denumire/Specificatii tehnice sau cerinte de functionale minime/Cantitate / Data de livrare solicitata / Termen de garantie Tabla interactive minim 65'/12 Buc/ Maxim 90 zile de la semnarea contractului /Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Tabla interactive minim 75’/1 Buc/Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Suport mobil pentru display interactive/13 Buc./Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Laptop/33 Buc./Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Sistem sunet /13 Buc/ Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Imprimanta multifunctionala/13 Buc./Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Camera videoconferinta/13 Buc./Maxim 90 zile de la semnarea contractului/ Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Router wifi/1 Buc./ Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Scanner de documente portabil/11 Buc./Maxim 90 zile de la semnarea contractului/Minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va depune o mostra pentru:- table interactiva; Autoritatea va verifica corespondenta caracteristicilor tehnice ale mostrei cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini. In cazul in care acestea corespund, furnizorul va include aceasta mostra in echipamentele ce vor fi livrate ulterior semnarii contractului. In cazul in care acestea nu corespund, Beneficiarul va semna contractul doar cand Furnizorul se va prezenta cu alte mostre ale caror caracteristici corespund cu cerintele caietului de sarcini. Dat fiind faptul ca, in Ghidul solicitantului pentru Componenta C15: Educatie: Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar si aunitatilor conexe sunt stabilite plafoane maxime pe tip investitie, recomandam ofertantilor sa aiba invedere in elaborarea ofertei de valorile totale mentionate anterior pentru fiecare tip de echipament/produs. Echipamentele mai sus mentionate vor fi furnizate noi, nu se accepta echipamente remanufacturate sau care au avut in componenta elemente folosite anterior. Toate echipamentele ofertate vor fi in productie la data ofertarii, nu vor fi declarate de producator la final de de ciclude productie (End-of-Life) si nici nu vor fi in proces de inlocuire cu echipamente similare. Produsele oferite vor fi insotite de toate accesoriile necesare functionarii lor la parametrii ceruti prin prezenta specificatie tehnica, chiar daca beneficiarul a omis solicitarea lor explicita. Se vor atasa documente cu specificatiile tehnice emise de producator pentru produsele ofertate din care sa reiasa fara echivoc conformitatea cu cerintele minimale prezente in acest caiet de sarcini. Specificatiile tehnice trebuie sa fie prezentate de ofertanti in limba romana. Toate componentele si accesoriile de acelasi tip, impreuna cu toate subansamblele acestora,trebuie sa fie furnizate de la acelasi producator pentru a se asigura suportul tehnic unitar si compatibilitatea produselor. Toate produsele ofertate si care vor fi livrate trebuie sa indeplineasca toate cerintele si specificatiile tehnice solicitate prin prezentul caiet de sarcini. Furnizorul este responsabil pentru instruirea la fata locului a personalului desemnat de catre Autoritatea Contractanta ulterior semnarii contractului de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie. Sesiunea de instruire se va desfasura in limba romana iar costurile ocazionate de prestarea acesteiactivitati sunt suportate de catre furnizor, fiind incluse in pretul echipamentelor ofertate. Nu se accepta costuri suplimentare, evidentiate distinct, in centralizatorul de preturi, pentru activitatea deinstruire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de echipamente medicale in cadrul proiectului “Imbunatatirea capacitatii de gestionare a COVID-19 la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina" SMIS 141329 Lot 22  
Achizitia de echipamente medicale in cadrul proiectului “Imbunatatirea capacitatii de gestionare a COVID-19 la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina" SMIS 141329 Lot 22  
Achizitia de echipamente medicale in cadrul proiectului “Imbunatatirea capacitatii de gestionare a COVID-19 la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina" SMIS 141329 Lot 22 12.01.23
Achizitia de echipamente medicale in cadrul proiectului “Imbunatatirea capacitatii de gestionare a COVID-19 la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina" SMIS 141329 Lot 22 28.03.23
Achizitia de echipamente medicale in cadrul proiectului “Imbunatatirea capacitatii de gestionare a COVID-19 la Spitalul Judetean de Urgenta Slatina" SMIS 141329 Lot 22 12.01.23
Achiziția de echipamente, dispozitive și instrumente medicale necesare pentru desfășurarea activităților din cadrul Spitalului Orașenesc Balș, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție. 18.11.24
Achiziţia de echipamente, dispozitive şi instrumente medicale necesare pentru desfăşurarea activităţilor din cadrul Spitalului Oraşenesc Balş, inclusiv instalare şi/sau montaj, punere în funcţiune, testare, instruire personal şi service în perioada de garanţie. 18.11.24
Furnizare Echipamente si utilaje in cadrul proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Olt, in perioada 2014-2020  
LOTUL I "DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE SCARISOARA CU TABLETE SCOLARE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN MEDIUL ON-LINE " , COMUNA SCARISOARA, JUDEŢUL OLT’’ LOTUL II "DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE SCARISOARA CU ECHIPAMENTE /DISPOZITIVE ELECTRONICE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN MEDIUL ON-LINE " , COMUNA SCARISOARA, JUDEŢUL OLT’’  
LOTUL I "DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE GARCOV CU TABLETE SCOLARE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN MEDIUL ON-LINE " , COMUNA GARCOV, JUDEŢUL OLT’’ LOTUL II "DOTAREA SCOLII GIMNAZIALE GARCOV CU ECHIPAMENTE /DISPOZITIVE ELECTRONICE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN MEDIUL ON-LINE " , COMUNA GARCOV, JUDEŢUL OLT’’