Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea de echipamente pentru spălătorie în cadrul proiectului ” Îmbunătățirea
serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului
de infecții nosocomiale”, respectiv:LOT 1 - ECHIPAMENTE PENTRU SPĂLĂTORIE1 Mașină de spălat cu bariera igienica = 5 buc (FT1)2
Uscător profesional = 5 buc...
Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea de echipamente pentru spălătorie în cadrul proiectului ” Îmbunătățirea
serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului
de infecții nosocomiale”, respectiv:LOT 1 - ECHIPAMENTE PENTRU SPĂLĂTORIE1 Mașină de spălat cu bariera igienica = 5 buc (FT1)2
Uscător profesional = 5 buc (FT2)3 Calandru profesional electric = 2 buc (FT3)4 Stație calcare profesionala = 2 buc (FT4)5
Dulap Ozone = 2 buc (FT5)6 Sistem de recuperare a apei = 5 buc (FT6)LOT 2 - MAȘINI DE SPĂLAT VASE1 Mașini de spălat vase
= 11 buc (FT7)Specificațiile tehnice se regăsesc în cadrul Caietului de sarcini.În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016,
operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentație de atribuire, prin intermediul
SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secțiunii ,,Solicitări de clarificare
/ Întrebări”. La introducerea titlului și conținutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic.În
conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informații suplimentare au
fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoțite de întrebările aferente, și/sau
informațiile suplimentare, în SICAP, atașate anunțului de participare în secțiunea ,,Listă clarificări, notificări și decizii”,
cu 13 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanților
care au solicitat clarificările sau informațiile suplimentare respective.Autoritatea contractantă va solicita ofertantului
clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze
îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție, în conformitate cu informațiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin.
(1) din HG 395/2016, în situația în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea
integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele
justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.În cazul în care documentele prezentate de către
operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarități, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita
ofertanților clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secțiunea
,,Solicitări de clarificare/Întrebări”. Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate
să determine modificarea cerințelor și elementelor esențiale stabilite în documentația de atribuire.