Feedback
I.D.: 27838119

Furnizare de echipamente IT şi conexe în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, SIPOCA 136

Data publicarii
03.05.18 Exista 729.953 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
21.05.18
Pretul estimativ:
58.121,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1000908.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă urmăreşte prin prezentul contract furnizarea de echipamente de calcul şi periferice necesare pentru implementarea activităţilor proiectului „Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, cod SIPOCA 136, respectiv: LOT I Furnizarea, instalarea şi suportul pentru produsele de tip Computer portabil...
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă urmăreşte prin prezentul contract furnizarea de echipamente de calcul şi periferice necesare pentru implementarea activităţilor proiectului „Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, cod SIPOCA 136, respectiv: LOT I Furnizarea, instalarea şi suportul pentru produsele de tip Computer portabil şi Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale. LOT II Furnizarea, instalarea şi suportul pentru produsul de tip Multifuncţională. Furnizorul trebuie să furnizeze întregul suport necesar pentru activităţile corespunzătoare de furnizare, punere în funcţiune, verificare, garanţie, a produselor specificate. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 8. Conform prevederilor art.160 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, solicitările de clarificări privind DA se vor transmite cel mai târziu cu 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, la adresa: www.e-licitaţie.ro, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Întrebări În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare, autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Întrebări.”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de echipamente IT şi conexe în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, SIPOCA 136 25.07.18
Furnizare pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136, cod SMIS 119957 09.09.20
Furnizare de laptopuri cu licenţe şi accesorii şi multifuncţională color în cadrul implementării proiectului "Student activ – Profesionist de succes – PRO-ACTIV 2020!"  
Servicii de organizare ateliere de lucru şi module de formare şi servicii de realizare a unui ghid şi formare profesională, testare şi certificare în cadrul proiectului „Instruire pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control FESI în România, pe tematici prioritare pentru dezvoltarea capacităţii manageriale pentru sistemul de coordonare, gestionare şi control FESI”, cod proiect 3.1.028. 11.06.18
Servicii de organizare ateliere de lucru şi evenimente de tip seminar în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, SIPOCA 136 08.08.19
Servicii de organizare ateliere de lucru şi evenimente de tip seminar în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136, cod SMIS 119957 16.01.20
Servicii de machetare, tipărire şi distribuţie materiale în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", cod SMIS 119957 (SIPOCA 136) 16.11.20
Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR 02.05.23
Furnizare de laptopuri cu licenţe şi accesorii şi multifuncţională color în cadrul implementării proiectului "Student activ – Profesionist de succes – PRO-ACTIV 2020!" 20.09.21
LOT I. Servicii de organizare seminarii şi modul de formare LOT II. Servicii de realizare a unui îndrumar şi de formare profesională în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control al FESI în România", cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212