Proiectul „BiblioHub Vaslui” depus de Județul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanțare prin PNRR Planului
Național de Redresare și Reziliență al României, INVESTIȚIA I17, COMPONENTA 7, Operațiunea D, are ca obiectiv general îmbunătățirea
competențelor digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din
județul Vaslui în perioada de i...
Proiectul „BiblioHub Vaslui” depus de Județul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanțare prin PNRR Planului
Național de Redresare și Reziliență al României, INVESTIȚIA I17, COMPONENTA 7, Operațiunea D, are ca obiectiv general îmbunătățirea
competențelor digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din
județul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului, iar achiziționarea ehipamentelor electronice duce la atingerea acestui
obiectiv.Obiectul contractului de achiziție publică ce se dorește a fi atribuit este de furnizare de echipamente electronice
noi pentru partenerul nr. 29 în cadrul proiectului „BiblioHub Vaslui”, in cantitatile si cu specificatiile prevazute in Caietul
de sarcini. Obiectivul general al proiectului presupune îmbunătățirea competențelor digitale de bază ale comunităților cu
acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din județul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului.
Unul dintre obiectivele specifice ale proiectului „BiblioHub Vaslui”, urmărește modernizarea echipamentelor informatice a
unui număr de 26 de biblioteci aflate în administrarea unităților administrativ-teritoriale partenere, printre care și Primăria
Comunei TUTOVA . NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător,
un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație,
sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect favorizarea
sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste specificații vor fi considerate ca având
mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor ofertate cu cele solicitate,
dacă este cazul.NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorilor
economici pana la termenul limita stabilit.NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire
se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice,
iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia
de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin
altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.Valoarea estimata totala fara TVA: 45.745,76 lei, fara TVA, din care Lotul
1 in suma de 25.411,78 lei , Lotul 2 in suma de 5.000,09 lei si Lotul 3 in suma de 15.333,89 lei