OAchizitia pentru Furnizare de echipamente hardware si software pentru dotarea unităţilor de invaţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe în comuna Petru Rareş, judeţ Bistriţa-Năsăud, pentru implementarea proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", conform contractului de finanţare nr. 2226DOT/2023, cu urmatoarele produs...
OAchizitia pentru Furnizare de echipamente hardware si software pentru dotarea unităţilor de invaţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe în comuna Petru Rareş, judeţ Bistriţa-Năsăud, pentru implementarea proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", conform contractului de finanţare nr. 2226DOT/2023, cu urmatoarele produse :
21 Display interactiv (tabla interactiva) tip 1 cu suport inclus, 1 Display interactiv (tabla interactiva) tip 2 cu suport inclus, 3 Laptop-uri, 19 Sistem All-In-One tip 1,
30 Sistem All-In-One tip 2, 22 Sistem sunet, 22 Multifunctionala, 20 Cameră videoconferinta tip 1, 20 Scaner documente portabil, 1 Router Wi-Fi, 2 Tablete grafice si 2 buc. Reportofon.
Termenul de livrare a produselor trebuie sa fie de maxim 30 zile de la transmiterea comenzii scrise din partea achizitorului (Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a transmite catre furnizor respectiva comanda de livrare oricand in perioada de valabilitate a contractului cu respectarea termenelor prevazute anterior).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificari trebuie trimisă prin intermediul SEAP.