Obiectul prezentului contract îl reprezintă furnizarea de echipamente şi dotări denumite Produse, precum şi instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului, service-ul şi mentenanţa acestora, în conformitate cu prevederile din Contract, Caiet de sarcini, Propunere tehnică, cu dispoziţiile legale, aprobările şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, pentru implementarea proiectului "Dotarea Am...
Obiectul prezentului contract îl reprezintă furnizarea de echipamente şi dotări denumite Produse, precum şi instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului, service-ul şi mentenanţa acestora, în conformitate cu prevederile din Contract, Caiet de sarcini, Propunere tehnică, cu dispoziţiile legale, aprobările şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, pentru implementarea proiectului "Dotarea Ambulatoriului din Cadrul Secţiei Exterioare Pediatrie a Spitalului Judeţean de Urgenţa “Mavromati" Botoşani", cod SMIS 126319, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020.
Valoarea achiziţiei serviciilor de furnizare a echipamentelor medicale, dispozitivelor medicale şi elementelor de mobilier, jocuri si activitati pentru copii, teste psihologice, psihometrice pentru copii este de 2.451.053,26 lei la care se adaugă TVA în valoare de 465.700,12 lei, impartită pe 5 loturi, după cum urmează:
• Lotul 1 – Mobilier şi echipamente electronice – valoare totală de 261.173,99 lei fără TVA
• Lotul 2 – Echipamente medicale, instrumentar medical şi echipamente pentru curăţenie – 719.871,20 lei fără TVA
• Lotul 3 – Echipament medical radiologic – 602.844,45 lei la care se adaugă TVA
• Lotul 4 – Echipamente de laborator – 849.869,37 lei la care se adaugă TVA
• Lotul 5 – Jocuri şi activităţi pentru copii şi teste psihologice, psihometrice pentru copii – 17.294,25 lei la care se adaugă TVA
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 19 zile. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, respectiv de 19 zile, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.