Feedback
I.D.: 38787585

Furnizare de ECHIPAMENT IT (Computere portabile, imprimante si tablete)IT in cadrul proiectului „ Împreună inovăm – Măsuri integrate de dezvoltare şi incluziune socială în comuna Traian, judeţul Ialomiţa ”, cod MySmis 103113

Data publicarii
30.09.19 Exista 57.932 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1
Termenul limita pentru depunere:
15.10.19
Pretul estimativ:
199.483,77 RON - 199.483,77 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1054424.zip
  2. rasp consolidat.PDF
  3. Caiet de sarcini.doc
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei constă în furnizarea de echipament IT: -3 buc imprimanta multifunctionala x 9.670,55 lei = 29.011,65 LEI fara TVA; -2 buc imprimanta birou x 1.971,97 lei = 3.943,94 LEI fara TVA; -12 buc laptop-uri (computere portabile) x 3.278,15 lei = 39.337,82 lei fara TVA; - 242 buc tablete x 525,58 lei = 127.190,36 lei fara ...
Obiectul achiziţiei constă în furnizarea de echipament IT: -3 buc imprimanta multifunctionala x 9.670,55 lei = 29.011,65 LEI fara TVA; -2 buc imprimanta birou x 1.971,97 lei = 3.943,94 LEI fara TVA; -12 buc laptop-uri (computere portabile) x 3.278,15 lei = 39.337,82 lei fara TVA; - 242 buc tablete x 525,58 lei = 127.190,36 lei fara TVA. Valoarea estimată fără TVA 199.483.77 lei. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 În măsura în care solicitările de clarificări au fost adresate în termenul precizat în documentaţie, termenul de răspuns al autorităţii contractante la solicitările de clarificări este de 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor Obiectul contractului il reprezinta furnizarea de ECHIPAMENTE IT. Furnizarea produselor se va finaliza prin incheierea unui contract de furnizare, cu 3 loturi, cu unul sau mai multi operatori economici, pe o perioada de 3 luni, respectiv pana la finalul anului 2019, dupa cum urmeaza: - LOT 1 – Computere portabile; - LOT 2 – Echipamente de imprimare si scanare; - LOT 3 – Tablete; Furnizarea produselor care fac obiectul contractului sunt descrise in detaliu in caietul de sarcini – parte a documentatiei de atribuire. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 4-zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Furnizarea produselor se va finaliza prin incheierea unui contract de furnizare, cu un operator economic, pe o perioada de 3 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de ECHIPAMENT IT(Computere portabile, imprimante şi tablete), din cadrul proiectului ” Împreună inovăm – Măsuri integrate de dezvoltare şi incluziune socială în comuna Traian, judeţul Ialomiţa” 18.06.19
Furnizare de ECHIPAMENT IT (Computere portabile, imprimante si tablete)IT in cadrul proiectului " Împreună inovăm – Măsuri integrate de dezvoltare şi incluziune socială în comuna Traian, judeţul Ialomiţa ", cod MySmis 103113  
Furnizarea si distributia fructelor pentru elevii din invatamanul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore din Judeţul Ialomiţa, pentru anii 2018-2021 29.10.18
Acordul-cadru privind furnizarea şi distribuţia fructelor (mere), laptelui UHT şi a produselor lactate şi a produselor de panificaţie în cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru elevii din învăţămîntul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru copiii preşcolari din gradiniţele de stat şi privat cu program normal de 4 ore din Judeţul Ialomiţa, pentru anii 2021-2023 19.08.21
Furnizarea si distributia fructelor pentru elevii din invatamanul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore din Judeţul Ialomiţa, pentru anii 2018-2021  
furnizare produse – ACHIZIŢIE DE UTILAJ COMUNA GHEORGHE DOJA, JUDEŢUL IALOMIŢA 14.11.19
Furnizarea de autoturisme pentru Consiliul Judetean Ialomita si Centrul Militar Judetean Ialomita şi a unui autocar pentru Consiliul Judetean Ialomita 23.12.19
furnizare produse – ACHIZIŢIE DE UTILAJ COMUNA GHEORGHE DOJA, JUDEŢUL IALOMIŢA  
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)  
Prestari servicii de masura si activitati de backoffice conexe EDB/EDD/EDM (11 loturi - Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita, Arad,Hunedoara, Caras-Severin, Timis)