Feedback
I.D.: 37104420

FURNIZARE DE ECHIPAMENT INFORMATIC ŞI SERVICII DE INSTALARE ŞI CONFIGURARE ECHIPAMENTE – SAIFI 2019

Data publicarii
09.07.19 Exista 737.340 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Pretul estimativ:
234.060,00 RON - 234.060,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor achizitiona urmatoarele echipamente IT: 20 bucati - Calculatoare personale tip desktop 4 bucati - Imprimante laser A4 monocrom 2 bucati - Multifuncţionale laser A3 color 2 bucati - Multifuncţionale laser A3 monocrom Valoare estimata totala: 234.060 RON Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte ...
Se vor achizitiona urmatoarele echipamente IT: 20 bucati - Calculatoare personale tip desktop 4 bucati - Imprimante laser A4 monocrom 2 bucati - Multifuncţionale laser A3 color 2 bucati - Multifuncţionale laser A3 monocrom Valoare estimata totala: 234.060 RON Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Răspunsul Autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.05.20
Servicii de intretinere si depanare, pentru echipamentele IT din reteaua structurata a SAIFI cu asigurarea pieselor si accesoriilor de schimb pentru calculatoare portabile si personale, rutere, switch-uri, scannere informatice, imprimante conform specificatiilor din Caietul de sarcini – SAIFI 2020 04.11.20
Servicii de intretinere si depanare, pentru echipamentele IT din reteaua structurata a SAIFI cu asigurarea pieselor si accesoriilor de schimb pentru calculatoare portabile si personale, rutere, switch-uri, scannere informatice, imprimante conform specificatiilor din Caietul de sarcini – SAIFI 2020 04.11.20
APARATE DE AER CONDITIONAT – FURNIZARE CU MONTAJ - S.A.I.F.I. - 2019  
Servicii de expertiza tehnica privind riscul seismic pentru imobilele situate in: Str. Stavropoleos nr.6, Str. C.A. Rosetti nr.35, Str. Campineanu nr.20, Str.Mihai Eminescu nr.124, Str. Grigore Mora nr.17, Str.Maria Rosetti nr.29 conform specificatiilor din caietul de sarcini – SAIFI 2020 16.11.20
Lucrari de modernizare a 2 ascensoare de persoane din imobilul situat in Casa Presei Libere conform caietului de sarcini - S.A.I.F.I. - 2019  
Servicii de manipulare a mobilierului si transportul deseurilor materiale rezultate din amenajari interioare la constructii pentru imobile administrate de SAIFI 2021  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 07.06.21
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 26.08.19
Furnizare de laptopuri cu licenţe şi accesorii şi multifuncţională color în cadrul implementării proiectului "Student activ – Profesionist de succes – PRO-ACTIV 2020!"