Feedback
I.D.: 63507482

FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE /5 LOTURI – ACORD CADRU 12 LUNI

Data publicarii
26.11.21 Exista 229.423 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
03.01.22
Pretul estimativ:
881.824,22 RON - 881.824,22 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.11.21 Publicat la 15.12.21
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de consumabile pentru copiere/printare 5 loturi LOT 1: CONSUMABILE COMPATIBILE CARTUS-CERNEALA LOT 2 : CONSUMABILE COMPATIBILE TONER LOT 3: CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS CERNEALA LOT 4 : CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS TONERE LOT 5 : UNITATI DE IMAGINE ORIGINALE Cantităţi conform caietului de sarcini In a...
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de consumabile pentru copiere/printare 5 loturi LOT 1: CONSUMABILE COMPATIBILE CARTUS-CERNEALA LOT 2 : CONSUMABILE COMPATIBILE TONER LOT 3: CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS CERNEALA LOT 4 : CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS TONERE LOT 5 : UNITATI DE IMAGINE ORIGINALE Cantităţi conform caietului de sarcini In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 18 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari va raspunde la solicitarile de clarificari cu 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. II.1.5) Valoarea totală estimată (fără TVA): Valoarea totală estimată (fără TVA): 881,824.22 Lei fara TVA Monedă: LEI Acordul cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici, clasaţi în ordine crescătoare a ofertelor de preţ. Clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea crescătoare a preţurilor respective, oferta câştigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu preţul cel mai scăzut. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanţilor o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut. În situatia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor de calificare, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative ca dovadă a informatiilor cuprinse în DUAE, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. Aceeasi procedură de lucru se va aplica până va fi identificată oferta operatorului economic care face dovada îndeplinirii tuturor criteriilor de calificare în conformitate cu cerintele stabilite prin DUAE si prin documentatia de atribuire. Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de saracini. Cantitatile minime si maxime /contract subsecvent se regasesc in caietul de saracini. In ceea ce priveste cantitatile minime si maxime ale acordului cadru stabilite de autoritatea contractanta pe perioada de 12 luni, precizam ca acestea sunt cantitati estimative avand in vedere ca se inregistreaza fluctuatii de la un an la altul in achizitia acestor produse, in functie de numarul de pacienti internati pe sectie si de documentele ce trebuiesc lucrate . Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. Derularea executarii contractului/elor subsecvente se va face prin emiterea de comenzi in baza referatelor aprobate de catre conducerea autoritatii contractante. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare REACTIVI si CONSUMABILE pentru ANATOMIA PATOLOGICA 1 lot si LABORATORUL DE TOXICOLOGIE 2 loturi- ACORD CADRU 24 LUNI 23.03.22
FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE /5 LOTURI – ACORD CADRU 12 LUNI 13.07.21
Furnizare " MATERIALE SANITARE / 8 LOTURI” - ACORD CADRU 36 luni  
Furnizare " MATERIALE SANITARE / 8 LOTURI” - ACORD CADRU 36 luni 02.05.19
Furnizare Materiale Sanitare si Consumabile - pentru UPU-SMURD / 14 LOTURI - Acord - Cadru 36 Luni 08.02.22
Furnizare "Pachet consumabile sisteme de monitorizare a coagularii compatibile cu aparatele HEMOCRON RESPONSE SI HEMOCRON SIGNATURE ELLITE din dotarea Sectiei de Chirurgie Cardiovasculara”/1 lot  
Furnizare "Pachet consumabile sisteme de monitorizare a coagularii compatibile cu aparatele HEMOCRON RESPONSE SI HEMOCRON SIGNATURE ELLITE din dotarea Sectiei de Chirurgie Cardiovasculara”/1 lot 07.05.19
Furnizare materiale sanitare pentru Neurochirurgie 13 loturi – ACORD CADRU 36 LUNI 26.04.22
FURNIZARE MATERIALE DE PROTECTIE / 21 loturi • Lot nr.1- Pachet manusi chirurgicale sterile din latex pudrate si nepudrate, diferite marimi • Lot nr.2- Pachet manusi examinare nesterile din latex pudrate si nepudrate , diferite marimi • Lot nr.3- Pachet manusi examinare nesterile din nitril nepudrate , diferite marimi • Lot nr.4- Manusi chirurgicale dubla protectie-toate marimile • Lot nr.5- Manusi chirurgicale sterile din latex sterile , nepudrate , ginecologice- toate marimile • Lot nr.6- Manusi chirurgicale din latex sterile , nepudrate ,ortopedice -toate marimile • Lot nr.7- Manusi autopsie, diferite marimi • Lot nr.8- Masca chirurgicala in trei straturi cu trei pliuri • Lot nr.9- Masca FFP 2 fara supapa • Lot nr.10- Masca FFP 3 fara supapa • Lot nr.11- Combinezon protectie pentru risc biologic cu gluga si protectie incaltaminte . • Lot nr.12- Capelina/Boneta- unica folosinta • Lot nr.13- Botosi scurti -unica folosinta ,40 microni • Lot nr.14- Botosi tip cizma • Lot nr.1 25.11.20
FURNIZARE MATERIALE SANITARE PENTRU CLINICA DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA /8 LOTURI 23.02.23