Feedback
I.D.: 57754762

FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE /5 LOTURI – ACORD CADRU 12 LUNI

Data publicarii
10.06.21 Exista 255.057 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
13.07.21
Pretul estimativ:
116.243,50 RON - 793.380,50 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1114710.pdf
  2. SECTIUNEA III CAIET DE SARCINI IOANA-semnat.doc
  3. Sectiunea II - INSTRUCTIUNI OFERTANTI -semnat.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE 5 LOTURI – 12 LUNI Valoarea acordului cadru : intre minim 116,243.50 Lei si maxim 793,380.50 Lei Lotizate astfel: Lot nr.1 -CONSUMABILE COMPATIBILE CARTUS-CERNEALA Lot nr.2 - CONSUMABILE COMPATIBILE TONER Lot nr.3 - CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS CERNEALA Lot nr.4 - CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS TONERE Lot nr.5 - UNITATI DE IMAGINE ORIGINALE Cantitatile mini...
FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE 5 LOTURI – 12 LUNI Valoarea acordului cadru : intre minim 116,243.50 Lei si maxim 793,380.50 Lei Lotizate astfel: Lot nr.1 -CONSUMABILE COMPATIBILE CARTUS-CERNEALA Lot nr.2 - CONSUMABILE COMPATIBILE TONER Lot nr.3 - CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS CERNEALA Lot nr.4 - CONSUMABILE ORIGINALE CARTUS TONERE Lot nr.5 - UNITATI DE IMAGINE ORIGINALE Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de saracini. Cantitatile minime si maxime /contract subsecvent se regasesc in caietul de saracini. In ceea ce priveste cantitatile minime si maxime ale acordului cadru stabilite de autoritatea contractanta pe perioada de 12 luni, precizam ca acestea sunt cantitati estimative avand in vedere ca se inregistreaza fluctuatii de la un an la altul in achizitia acestor produse, in functie de numarul de pacienti internati pe sectie si de documentele ce trebuiesc lucrate . Acordul cadru se incheie cu un singur operator economic. Durata acordului cadru : 12 luni. Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. Derularea executarii contractului/elor subsecvente se va face prin emiterea de comenzi in baza referatelor aprobate de catre conducerea autoritatii contractante. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE /5 LOTURI – ACORD CADRU 12 LUNI 03.01.22
Furnizare REACTIVI si CONSUMABILE pentru ANATOMIA PATOLOGICA 1 lot si LABORATORUL DE TOXICOLOGIE 2 loturi- ACORD CADRU 24 LUNI 23.03.22
ACORD CADRU 36 LUNI Furnizare "Materiale consumabile pentru sterilizare" - 5 Loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 2.523.375 Lei si maxim 3.759.300Lei, astfel : Lot nr. 1 – Materiale de impachetat tip seturi hartie de sterilizare – valoare minim 935300 Lei / valoare maxima 1.057.680 Lei Lot nr. 2 Materiale de impachetat tip sturi role de sterilizare –valoare minima 1.047.120 Lei / valoare maxima 1.746.360 Lei Lot nr. 3. Materiale pentru impachetat seturile de sterilizare si teste pre procesului de sterilizare – valoare minima 156700 Lei / valoare maxima 320040 Lei Lot nr. 4 Materiale pentru verificarea procesului de sterilizare – valoare minima 136080 Lei / valoarea maxima 209520 Lei Lot nr. 5 Materiale pentru realizarea procesului de sterilizare – valoare minima 248175 Lei / valoare maxima 425700 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Materiale de impachet 11.12.20
ACORD-CADRU 24 luni Furnizare "Reactivi pentru Unitatea de Transfuzii sanguine si sectiile spitalului" - 18 loturi Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 1.130.924,12 Lei si maxim 1.312.383,28 Lei, astfel : Reperele si cantitatile minime si maxime ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. 10.09.20
ACORD-CADRU 24 luni Furnizare "Reactivi pentru LABORATORUL din AMBULATORIU" Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim115019,53 Lei si maxim 163279,84 Lei, astfel : Lotul nr. 1 Pachet reactivi coagulare – valoare minima 95523 Lei – valoare maxima 124611,90 Lei Lotul nr. 2 Pachet reactivi imunologie – valoare minima 3709,40 Lei – valoare maxima 5209 Lei Lotul nr. 3 Pachet reactivi bacteriologie 1 – valoare minima 4786,74 Lei – valoare maxima 10135,08 Lei Lotul nr. 4 Pachet discuri antibiograme- valoare minima 818,94 lei – valoare maxima 1180,54 Lei Lotul nr. 5 Pachet reactivi bacteriologie 2 – valoare minima 5650,25 Lei – valoare maxima 13080,92 Lei Lotul nr. 6 Pachet controale externe – valoare minima 4531,20 Lei – valoare maxima 9062,40 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. 03.08.20
ACORD-CADRU 12 luni Furnizare REACTIVI pentru LABORATORUL de ANALIZE din CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SANATATE NAVODARI – 5 loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 251,859.54 Lei si maxim 475,831.98 Lei, astfel : Lot nr. 1 Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ACL ELITE PRO – min 12,902.06 Lei – max 41,968.38 Lei Lot nr. 2 Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul HYCOUNT 5 XL – min. 24,955.00 Lei – max - 66,830.00 Lei Lot nr. 3 Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul BECKMAN COULTER AU480 – min 163,360.00 Lei – max 267,440.00 Lei Lot nr. 4 Pachet reactivi urini compatibili cu analizorul URILYZER 100/500 PRO – min 37155.6 Lei – max 74311.2 Lei Lot nr. 5 Pachet reactici eletroforeza compatibili cu analizorul HELENA SAS 1/ SAS 2 – min 13,486.88 Lei – max 25,282.40 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Pachet reactivi coagulare –valoa 02.11.20
FURNIZARE MATERIALE SANITARE PENTRU CLINICA DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA /8 LOTURI 23.02.23
Furnizare REACTIVI si CONSUMABILE pentru ANATOMIA PATOLOGICA 3 loturi si LABORATORUL DE TOXICOLOGIE 4 loturi - ACORD CADRU 24 LUNI 23.08.21
Furnizare REACTIVI si CONSUMABILE pentru LABORATORUL de BIOLOGIE MOLECULARA– 4 loturi - ACORD CADRU 12 LUNI • Lotul nr. 1 Reactivi si consumabile compatibile cu sistemul Bioneer • Lotul nr. 2 Reactivi si consumabile PCR • Lotul nr. 3 Consumabile PCR • Lotul nr. 4 Test rapid Influenza A+B determinare gripa 18.09.20
Furnizare "Pachet consumabile sisteme de monitorizare a coagularii compatibile cu aparatele HEMOCRON RESPONSE SI HEMOCRON SIGNATURE ELLITE din dotarea Sectiei de Chirurgie Cardiovasculara”/1 lot