Feedback
I.D.: 80817117

Furnizare de cartuse de toner cu acordarea de echipamente în custodie si service-ul gratuit la acestea

Data publicarii
12.04.23 Exista 155.633 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
25.04.23
Pretul estimativ:
0,01 RON - 235.248,00 RON
Documente participare:
  1. DUAE CARTUSE modificat .doc
  2. FisaDate_DF1176377.pdf
  3. DUAE_CERERE_219118.xml
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În vederea desfaşurarii în conditii optime a activitaţii de justitie din cadrul celor şase instanţe de judecata din raza Tribunalului Dolj,Tribunalul Dolj intentionează să achiziţioneze, pe baza de contract, în perioada mai-decembrie 2023 şi în continuare, pe o perioada de maxim patru luni, respectiv pana la maxim 30.04.2024, cartuşe pentru imprimante şi multifunctionale, COD CPV 30125100-2, cu conditia acordări...
În vederea desfaşurarii în conditii optime a activitaţii de justitie din cadrul celor şase instanţe de judecata din raza Tribunalului Dolj,Tribunalul Dolj intentionează să achiziţioneze, pe baza de contract, în perioada mai-decembrie 2023 şi în continuare, pe o perioada de maxim patru luni, respectiv pana la maxim 30.04.2024, cartuşe pentru imprimante şi multifunctionale, COD CPV 30125100-2, cu conditia acordării în folosinta gratuita de echipamente (155 imprimante şi 117 multifunctionale), inclusiv acordarea în mod gratuit a service-ului la acestea la sediul fiecarei instante de judecata în parte. In cazul defectarii unuia dintre echipamentele primite în folosinţă gratuită şi cu service-ul gratuit, acesta va fi reparat/înlocuit gratuit de catre furnizorul echipamentului respectiv în maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost anunţat, fie telefonic, fie pe e-mail, fie pe fax. Toate cartuşele vor fi livrate la sediul Tribunalului Dolj, din Craiova, strada Brestei nr. 12, cu exceptia celor pentru Judecatoria Craiova, care vor fi livrate direct la Judecatoria Craiova la sediul din strada A.I. Cuza nr.20, în baza comenzii transmisă de la Tribunal. Atat cantitaţile de echipamente cât şi cantitatile de cartuşe de toner pot fi diminuate sau suplimentate în functie de necesarul instanţelor de judecata şi de fondurile bugetare alocate. Echipamentele vor fi livrate şi instalate la sediul fiecarei instanţe în parte, astfel: a. la sediul Tribunalului Dolj din Craiova, strada Brestei nr. 12; b. la sediul Judecătoriei Craiova , din strada A.I. Cuza nr. 20; c. la sediul Judecătoriei Craiova , din strada Targului nr. 26; d. la sediul Judecătoriei Baileşti , din strada Victoriei nr. 46; e. la sediul Judecătoriei Calafat , din strada Tudor Vladimirescu nr. 29; f. la sediul Judecătoriei Filiaşi , din bulevardul general Racoţeanu nr.190C; g. la sediul Judecătoriei Segarcea , din strada Unirii nr.60. Pe tot parcursul derulării contractului, prestatorul se obligă să verifice periodic sau la sesizarea achizitorului, parametrii şi modul de funcţionare pentru fiecare echipament pus la dispoziţie (evaluarea stării generale de funcţionare, verificarea şi setarea parametrilor/opţiunilor de fotocopiere/tipărire), precum şi remedierea celor constatate, cu suportarea costurilor. Furnizorul este obligat: 1. Să pună la dispoziţia achizitorului un Centru suport apelabil printr-un număr de telefon unic şi o adresă de e-mail unică. Aceste modalităţi de comunicare vor fi utilizate de către achizitor de fiecare dată când apare o problemă de funcţionare a unui echipament care face parte integrantă din contract. 2. Să asigure echipamente cu caracteristici similare pe întreaga perioadă în care echipamentele prevăzute în contract nu funcţionează. 3. Să răspundă la toate sesizările achizitorului, în maximum 4 ore de la primirea sesizării prin telefon/e-mail, indiferent de natura şi frecvenţa acestora şi să efectueze intervenţiile tehnice asupra echipamentelor fară să perceapă costuri suplimentare. 4. Să preia toate deşeurile rezultate în urma înlocuirii consumabilelor (piese de schimb defecte, cartuşe de toner, ambalaje). 5. Să suporte toate costurile legate de transportul şi înlocuirea consumabilelor pentru echipamentele aflate în folosinţa achizitorului. 6. Să suporte toate costurile legate de transportul multifuncţionalelor/imprimantelor ce trebuie reparate/înlocuite. 7. Să amplaseze pe poziţiile indicate de achizitor şi să predea echipamentele în stare de funcţiune, cu mijloacele şi personalul propriu, în 5 zile de la data semnării contractului. 8. Să înlocuiască multifuncţionalele/imprimantele defecte în termen de 24 ore de la anunţarea defecţiunii. 9. Să asigure asistenţă tehnică pentru instalarea, configurarea şi intervenţia la eventualele defecţiuni minore ale echipamentelor. 10. Să instaleze şi să instruiască utilizatorii despre folosinţa echipamentelor la instalarea acestora în sediile Tr
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu