Feedback
I.D.: 52442693

Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2

Data publicarii
11.12.20 Exista 802.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
11.01.21
Pretul estimativ:
838.208,75 RON - 1.721.097,75 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.12.20 Publicat la 31.12.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 şi lotul 2 este de 1.721.097,75 lei fără TVA, corespunde cantităţilor maxime de produse care urmează a fi furnizate pe perioada de derulare a acordului cadru, pentru fiecare lot în parte. Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 şi lotul 2 este de 838.208,75 lei fără TVA, corespunde cantităţilor minime de produse care urmează a fi furni...
Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 şi lotul 2 este de 1.721.097,75 lei fără TVA, corespunde cantităţilor maxime de produse care urmează a fi furnizate pe perioada de derulare a acordului cadru, pentru fiecare lot în parte. Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 şi lotul 2 este de 838.208,75 lei fără TVA, corespunde cantităţilor minime de produse care urmează a fi furnizate pe perioada de derulare a acordului cadru, pentru fiecare lot în parte. Durata acordului-cadru: Durata în luni: 24 de luni.Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: februarie 2021 – februarie 2023.Se estimează ca se vor atribui câte 2 contracte subsecvente pe an, pentru fiecare lot în parte.Se solicită livrarea urmatoarelor cantitati de produse, în conformitate cu cerintele caietelor de sarcini: I. Lotul 1: I.1. Cantitatea maximă de produse pentru lotul 1 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr maxim estimat de 1.745 produse pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 este de 1.312.508,75 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de produse care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform punctului I.1. Faţă de această valoare estimată, vor fi elaborate şi evaluate ofertele din punct de vedere financiar, pentru lotul 1. I.2. Cantitatea minimă de produse pentru lotul 1 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr minim estimat de 852 de produse pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni. Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 este de 634.439,25 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de produse care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform punctului I.2. I.3. Cantitatea maximă de produse pentru lotul 1 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr maxim estimat de 852 de produse Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru lotul 1 este de 634.439,25 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de produse care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent, conform punctului I.3.I.4. Cantitatea minimă de produse pentru lotul 1 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr minim estimat de 435 de produse.Valoarea totală minimă estimată a unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru lotul 1 este de 324,580 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de produse care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent, conform punctului I.4. II. Lotul 2: I.1. Cantitatea maximă de produse pentru lotul 2 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr maxim estimat de 670 produse pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni . Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 2 este de 408.589 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de produse care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform punctului I.1. Faţă de această valoare estimată, vor fi elaborate şi evaluate ofertele din punct de vedere financiar, pentru lotul 2.I.2. Cantitatea minimă de produse pentru lotul 2 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr minim estimat de 333 de produse pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni. Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 2 este de 203.769,50 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de produse care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform punctului I.2.I.3. Cantitatea maximă de produse pentru lotul 2 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare CS care va fi atribuit pe durata AC, se va realiza pentru un număr maxim estimat de 339 de produse.Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare CS care va fi atribuit pe durata AC pentru lotul 2 este de 207.093,50 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de produse care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare CS, conform punctului I.3.I.4. Cantitatea minimă de produse pentru lotul 2 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata unui CS care va fi atribuit pe durata AC, se va realiza pentru un număr minim estimat de 176 de produse.Valoarea totală minimă estimată a unui CS care va fi atribuit pe durata AC pentru lotul 2 este 107.917,30 lei fără TVA şi şi corespunde cantităţii minime de produse care urmeaza a fi achiz pe durata unuI CS, conform pct I.4.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2020 si 2021"-Lot 1 si Lot 2  
Servicii de controlul calităţii serviciilor de aerofotogrammetrie şi realizare a ortofotoplanurilor pe teritoriul României  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii de audit extern  
Servicii de estimare a efortului de dezvoltare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
“Reparaţii curente birouri sediul central A.P.I.A."  
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2021-2023  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată"