Achiziţia este necesară pentru asigurarea carburantului necesar desfăşurării activităţii Consiliului Judeţean Suceava, Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Bucovina" al judeţului Suceava, Centrului Militar Judeţean Suceava, Structurii Teritoriale pentru Probleme Speciale Suceava şi a Serviciului Public Salvamont, drept pentru care se impune necesitatea achiziţionării de carburanţi: motorină şi benzină, cu plata prin ...
Achiziţia este necesară pentru asigurarea carburantului necesar desfăşurării activităţii Consiliului Judeţean Suceava, Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Bucovina" al judeţului Suceava, Centrului Militar Judeţean Suceava, Structurii Teritoriale pentru Probleme Speciale Suceava şi a Serviciului Public Salvamont, drept pentru care se impune necesitatea achiziţionării de carburanţi: motorină şi benzină, cu plata prin bonuri valorice, cod CPV 09134200-9 - Motorină (Rev.2), cod CPV 09132000-3 - Benzină (Rev.2), cod CPV 22458000-5 - Imprimate la comandă. În urma derulării procedurii de achiziţie publică, se va încheia un contract de achiziţie publică de furnizare de carburanţi: motorină şi benzină, cu plata prin bonuri valorice, conform cerinţelor caietului de sarcini. Carnetele de bonuri valorice se vor livra la sediul beneficiarului în termen de maxim 7 zile de la data comenzii scrise a beneficiarului.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă. Răspunsurile autorităţii contractante la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Lista, clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat, semnate cu semnătură electronică extinsă.