Prin această procedură, autoritatea contractantă,Municipiul Hunedoara, doreşte să-si imbunatateasca flota de autoturisme ale institutiei publice, cu masini noi, electrice 100%, in vederea atingerii unui obiectiv major: reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin achizitia de vehicule de transport rutier nepoluante din punct de vedere energetic. Achizitia are la baza o finantare nerambursabila pusa la...
Prin această procedură, autoritatea contractantă,Municipiul Hunedoara, doreşte să-si imbunatateasca flota de autoturisme ale institutiei publice, cu masini noi, electrice 100%, in vederea atingerii unui obiectiv major: reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin achizitia de vehicule de transport rutier nepoluante din punct de vedere energetic. Achizitia are la baza o finantare nerambursabila pusa la dispozitie de AFM, sub forma a 5 ecotichete obtinute prin Programul Rabla Plus pentru institutii publice.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare intro singura zi si anume a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un raspuns consolidat, in masura in care solicitarile de clarificari sunt transmise in termenul precizat.