Obiectul contractului constă în reprezintă achiziţionarea de autobuze electrice, cu acţionare complet electrică, destinate transportului public de călători şi a staţiilor de încărcare, în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 10 – Fondul Local, Obiectul de Investitii I.1.1 – Innoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achizitia de vehicule nepoluante), I.1.3 – Asigurarea infrastru...
Obiectul contractului constă în reprezintă achiziţionarea de autobuze electrice, cu acţionare complet electrică, destinate transportului public de călători şi a staţiilor de încărcare, în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 10 – Fondul Local, Obiectul de Investitii I.1.1 – Innoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achizitia de vehicule nepoluante), I.1.3 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – puncte de reîncărcare vehicule electrice.
Municipiul Câmpulung Moldovenesc, judeţul Suceava în colaborare cu U.A.T. Sadova, judeţul Suceava implementează în cadrul Planului National de Redresare si Rezilienta, Componenta 10 – Fondul Local, Obiectul de Investitii I.1.1 – Innoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achizitia de vehicule nepoluante), I.1.3 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – puncte de reîncărcare vehicule electrice, achiziţia de material rulant modern cu zero emisii pentru îmbunătăţirea transportului public urban şi facilitarea tranziţiei de paradigmă în direcţia mobilităţii urbane durabile.
Prin prezentul contract se doreşte achiziţionarea a 4 autobuze electrice şi a 6 staţii de încărcare, din care două staţii de încărcare rapidă şi patru staţii de încărcare lentă, precum si montarea si punerea in functiune a staiilor de incarcare.
Durata contractului este de maxim 15 luni + perioada de garanţie (minimă + extinsă ofertată), începând cu data semnării acestuia şi cuprinde trei etape:
a) Livrarea şi instalarea staţiilor de încărcare pe amplasamentele deja pregătite şi care trebuie să fie livrate şi instalate cu cel puţin o lună înainte de livrarea autobuzelor electrice;
b) Livrarea autobuzelor electrice;
c) Perioada de garanţie a produselor furnizate, minimă + extinsă ofertată.
Activităţile descrise la pct a) şi b) se vor desfăşura pe o perioadă de maxim 15 luni de la semnarea contractului de achiziţie publică.
In conformitate cu prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste un termen-limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor. In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este adresata in cadrul termenului-limita de 18 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.