Obiectul contractului constă în reprezintă achiziționarea de autobuze electrice, cu acționare complet electrică, destinate
transportului public de călători și a stațiilor de încărcare, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta
10 – Fondul Local, Obiectul de Investitii I.1.1 – Innoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achizitia
de vehicule nepoluante), I.1.3 – As...
Obiectul contractului constă în reprezintă achiziționarea de autobuze electrice, cu acționare complet electrică, destinate
transportului public de călători și a stațiilor de încărcare, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta
10 – Fondul Local, Obiectul de Investitii I.1.1 – Innoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achizitia
de vehicule nepoluante), I.1.3 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – puncte de reîncărcare vehicule electrice.
Municipiul Câmpulung Moldovenesc, județul Suceava în colaborare cu U.A.T. Sadova, județul Suceava implementează în cadrul
Planului National de Redresare si Rezilienta, Componenta 10 – Fondul Local, Obiectul de Investitii I.1.1 – Innoirea parcului
de vehicule destinate transportului public (achizitia de vehicule nepoluante), I.1.3 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul
verde – puncte de reîncărcare vehicule electrice, achiziția de material rulant modern cu zero emisii pentru îmbunătățirea
transportului public urban și facilitarea tranziției de paradigmă în direcția mobilității urbane durabile. Prin prezentul
contract se dorește achiziționarea a 4 autobuze electrice și a 6 stații de încărcare, din care două stații de încărcare rapidă
și patru stații de încărcare lentă, precum si montarea si punerea in functiune a staiilor de incarcare.Durata contractului
este de maxim 15 luni + perioada de garanție (minimă + extinsă ofertată), începând cu data semnării acestuia și cuprinde trei
etape:a) Livrarea și instalarea stațiilor de încărcare pe amplasamentele deja pregătite și care trebuie să fie livrate și
instalate cu cel puțin o lună înainte de livrarea autobuzelor electrice;b) Livrarea autobuzelor electrice;c) Perioada de garanție
a produselor furnizate, minimă + extinsă ofertată.Activitățile descrise la pct a) și b) se vor desfășura pe o perioadă de
maxim 15 luni de la semnarea contractului de achiziție publică.In conformitate cu prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016,
cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste un termen-limita in care va asigura raspunsul
clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor. In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii
suplimentare este adresata in cadrul termenului-limita de 18 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor, autoritatea
contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.