Feedback
I.D.: 54752859

Furnizare de articole de Papetărie, accesorii de birou şi rechizite şcolare

Data publicarii
04.03.21 Exista 342.293 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199000-0
Termenul limita pentru depunere:
15.03.21
Pretul estimativ:
1.533,33 RON - 262.353,17 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.03.21 Publicat la 12.03.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru ce urmează a fi atribuit are ca obiect furnizarea deArticole de Papetărie, accesorii birou şi rechizite şcolare pentru beneficiarii si angajatii DGASPC Cluj. NOTA: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar:- Se vor încheia două contracte subsecvente, primul până la data de 31.12.2021 iar cel de al doilea până la finalizarea acordului cadru. Cantităţile m...
Acordul-cadru ce urmează a fi atribuit are ca obiect furnizarea deArticole de Papetărie, accesorii birou şi rechizite şcolare pentru beneficiarii si angajatii DGASPC Cluj. NOTA: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar:- Se vor încheia două contracte subsecvente, primul până la data de 31.12.2021 iar cel de al doilea până la finalizarea acordului cadru. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent se regăsesc în prezentul caiet de sarcini. Ultimul contract subsecvent poate depăşi durata acordului-cadru. Valoarea celui mai mare contract subsecvent Lot 1-Articole de papetărie şi accesorii de birou este de 109.167,30 lei fără TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent Lot 2-Rechizite şcolare este de 85.540,14 lei fără TVA. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SICAP in termen de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu