Achiziţionarea de două autoturisme conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Parcul auto al Inspectoratului Teritorial de Muncă Gorj este constituit din 5 autoturisme, din care patru au durata de funcţionare expirată. Dintre acestea două autoturisme au durata de funcţionare expirată din 2012 şi îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru achizitionarea prin Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto Naţional, confo...
Achiziţionarea de două autoturisme conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Parcul auto al Inspectoratului Teritorial de Muncă Gorj este constituit din 5 autoturisme, din care patru au durata de funcţionare expirată. Dintre acestea două autoturisme au durata de funcţionare expirată din 2012 şi îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru achizitionarea prin Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto Naţional, conform prevederilor Ordinului 180/2022, privind modificarea Anexei la Ordinul Ministrului Mediului, Apelor si Păpdurilor numărul 324/2020, pentru aprobarea Ghidului de Finanţare a Programului de Stimulare a Înnoiri Parcului Auto Naţional 2020-2024.
Conform prevederilor articolului 7 alineatul 2 şi ale articolului 113 din Legea 98/2016 procedura de atribuire aleasă pentru atribuirea contractului este procedura simplificată, alegere justificată prin faptul că utilizând această procedură se asigură cadrul legal ca orice oprerator economic să aibă dreptul de a depune ofertă, în urma publicări unui anunţ de participare simplificat.
Având în vedere achiziţia de două tipuri de autoturisme, cu specificaţii tehnice diferite, considerăm că procedura de achiziţie poate fi împarţită pe loturi.
DUAE constă într-o declaraţie pe propria răspundere a operatorilor economici, care prezintă dovezi preliminare şi înlocuieşte certificatele eliberate de autorităţile publice. Acest document este o declaraţie oficială a operatorului economic potrivit căreia acesta nu se află într-una dintre situaţiile în care operatorii economici sunt sau pot fi excluşi.
Ofertele din cadrul procedurii simplificate trebuie să fie însoţite de un DUAE completat de operatorii economici pentru a furniza informaţiile solicitate. Ofertantul căruia se intenţionează să îi fie atribuit contractul va trebui să furnizeze certificate şi documente justificative actualizate.
Autoritatea contractantă poate cere oricărui ofertant, în orice moment în cursul procedurii, să depună toate sau o parte dintre certificatele şi documentele justificative solicitate atunci când acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.
Ofertantii pot depune :
Propunerea tehnică se va prezenta la rubrica special prevăzută în S.E.A.P. în acest sens, respectiv "Documente de calificare şi propunere tehnică" şi va include:
1. Formularul de Propunere Tehnică (conform formularului pus la dispoziţie de Autoritatea/entitatea contractantă) incluzând toate informaţiile solicitate;
2. Documentele tehnice care nu conţin informaţii legate de preţuri.
Ofertanţii vor întocmi propunerea tehnică într-o manieră organizată.
Ofertanţii trebuie să transmită Oferta, doar în format electronic, conform instrucţiunilor din prezentul document, şi doar prin încărcarea acestora în SEAP în secţiunile specifice disponibile în sistemul informatic, cel târziu la data şi ora limită pentru primirea Ofertelor specificate în Anunţul de participare simplificat. Pentru transmiterea Ofertei în SEAP documentele care compun Oferta şi DUAE vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condiţiile legii şi încărcate în SEAP în secţiunile specifice disponibile în sistemul informatic. După înscrierea în procedură Ofertanţii pot depune Oferta în SEAP în ecranul de vizualizare al procedurii.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile, conform sectiunii I.3.din prezenta fisa de date.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.