Feedback
I.D.: 50364450

Furnizare: Data center la Uzina de apa Oradea

Data publicarii
07.10.20 Exista 159.569 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32581000-9
Pretul estimativ:
544.000,00 RON - 544.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Soluţia de monitorizare şi control "Data center Uzina de apa" va înlocui soluţia existentă, care în acest moment permite comanda şi controlul celor 5 uzine de apă + o staţie de hidrofor (str. Ecaterina Teodoroiu). Soluţia de monitorizare şi control existentă constă din 2 servere fizice redundante (redundanţa este asigurata de licenţele WinCC) instalate cu sistemul de operare Windows 2003 şi o aplicaţie SCADA dezvoltată cu ...
Soluţia de monitorizare şi control "Data center Uzina de apa" va înlocui soluţia existentă, care în acest moment permite comanda şi controlul celor 5 uzine de apă + o staţie de hidrofor (str. Ecaterina Teodoroiu). Soluţia de monitorizare şi control existentă constă din 2 servere fizice redundante (redundanţa este asigurata de licenţele WinCC) instalate cu sistemul de operare Windows 2003 şi o aplicaţie SCADA dezvoltată cu Win CC V6.2 SP2. Transmisia de date între sistemul de comandă şi control (servere + SCADA) şi cele 5 uzine este asigurată prin fibră optică de tip multimod proprie. Mediul de transmisie date cu staţia de hidrofor este asigurată de furnizorul de internet local, dar tot prin fibră optică (single mod). Protocolul de comunicare dintre sistemului de comanda si control şi PLC – urile prezente în cele 5 uzine + staţia de hidrofor este PROFIBUS. Având în vedere că, soluţia de monitorizare si control uzine de apa existenta in cadrul Companiei de Apa este formata din echipamente SCADA Siemens, soft de operare si control Win CC (produs de Siemens), PLC Siemens si servere Fujitsu, echipamentele pentru implementarea solutiei noi, care fac obiectul procedurii de achizitie, trebuie sa fie compatibile cu cele existente, motiv pentru care s-au solicitat echipamentele detaliate mai jos, conform caietului de sarcini: Nr. Crt Denumire componente Anexa nr. Cantitate-UM cf. caiet de sarcini 1. Server fizic 1 2Buc 2. Sistem de stocare pe disc 2 1Buc 3. Licenta soft –Microsoft server Standard 2019 3 4Buc 4. Licenta soft –Microsoft server Standard 2016 3 4Buc 5. Licenta soft–VMware Premium Plus pentru virtualizare servere fizice 3 1Buc 6. Licenta Win CC 7,5 2048 taguri dezvoltare + runtime 4 2 Buc 7. Licenta redundanta Win CC 7,5 4 1Buc 8. Procesor de schimb cu Ethernet SIMATIC S7-300 CP U 314C-2PN/DP 4 2Buc 9. Procesor de schimb cu Ethernet SIMATIC S7-300 CP U 315-2PN/DP 4 7Buc 10. Card de memorie pentru procesor SIMATIC S7 Micro Memory Card for S7-300/C7/ET 200 4 9Buc 11. Switch ethernet 4xRJ45 + 2xFO MM ST SCALANCE X204-2, managed IE Switch, 4x10/100 Mbit/s RJ45 Ports, 2x 100 Mbit/s Multimode BFOC 4 8Buc 12. Media converter FO SINGLE MODE 4 2Buc 13. Statie de comanda si control 5 1Buc 14. Monitoare 7 6Buc 15. UPS 6 Buc 1 16. Display pentru PLC, SIMATIC HMI< KTP700 Basic DP, Basic Panel 4 1Buc 17 Servicii de instalare si configurare solutie 1Buc Soluţia noua care face obiectul procedurii de achizitie presupune ca, în toate cele 5 uzine de apă cât şi la staţia de hidrofor să se adauge module noi sau să se înlocuiască (după caz –) PLC-urile existente astfel încât protocoalele de comunicaţie între sistemul de comanda şi control şi PLC-uri, să fie Ethernet + TCP/IP. Inspectiile si testele din cadrul receptiei finale (calitative) se vor face la destinatia finala a echipamentelor, conform urmatoarelor etape: Etapa 1 = acceptanta cantitativa – echipamentele se vor scoate din cutii, se vor verifica integritatea fizica a produselor, se vor monta in dulapurile de comunicatie a companiei de apa, se vor verifica functionarea lor. Nu toate vor fi in acelasi dulap – ele vor fi impartite intre Uzinele de Apa ale achizitorului. Etapa 2 = implementarea si configurarea solutiei se va realiza pe baza unui program de implementare stabilit impreuna cu angajatii companiei, inainte de inceperea efectiva a implementarii solutiei, astfel incat sa nu se perturbe activitatea. Mentionam ca programul Companiei de Apa este de 24/7, dar dupa ora 15:30 activitatea este mai redusa. Etapa 3 = acceptanta calitativa, se va realiza dupa implementarea solutiei, cand se vor testa toate echipamentele atat individual cat si cooperarea lor pentru a satisface cerintele achizitorului. Mentionam ca planul de testare va fi stabilit impreuna cu reprezentantii Companiei de Apa prin semnarea unui proces verbal inainte de implementarea solutiei si va fi acceptat de ambele parti. Echipamentele necesare pentru implementarea solutiei noi, trebuie sa fie compatibile cu cele existente, în vederea funcţionării şi menţinerii la parametrii optimi a Uzinei de apă Oradea.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu