Achizitionarea de:
A. Contoarele de branşament
B. Modulele de comunicaţie – transformă informaţia analogică oferită de contor şi o transformă în informaţie digitală, pe care o transmite la distanţă
C. Platforma de colectare a datelor de la contoare – aici ajung datele de la contoare, unde sunt prelucrate, analizate şi puse la dispoziţia celorlalte sisteme digitale din cadrul Companiei de apă (soft de facturare, siste...
Achizitionarea de:
A. Contoarele de branşament
B. Modulele de comunicaţie – transformă informaţia analogică oferită de contor şi o transformă în informaţie digitală, pe care o transmite la distanţă
C. Platforma de colectare a datelor de la contoare – aici ajung datele de la contoare, unde sunt prelucrate, analizate şi puse la dispoziţia celorlalte sisteme digitale din cadrul Companiei de apă (soft de facturare, sistem MDM - Meter Data Management, platformă software de analiză avansată a consumurilor şi alarmelor, portal client etc)
D. Platformă Software MDM (Meter data Management)
Achiziţionarea unui număr de 12.000 de contoare de apă rece monojet DN 15 mm si DN 20 mm inteligente, armăturile pentru montarea în instalaţii (robinet de concesie în amonte de contor, robinet de izolare cu bilă în aval de contor, mufe de compresiune pentru conectarea la conducta de branşament) aferente acestora si platforma integrata, repartizate în localităţile din judetul Prahova, echipate cu module de comunicaţie pentru citirea la distanţă a acestor contoare, utilizând un protocol de comunicaţie care să asigure colectarea datelor prin citire Drive-By, dar care să asigure, totodată, şi opţiunea ulterioară de trecere la o reţea fixă de colectare a datelor, ce elimină necesitatea deplasării unui operator uman pentru preluarea indexului de consum sau pentru citirea alarmelor generate de modulul de comunicaţie.
Valoarea estimata nu include cheltuieli diverse si neprevazute. Specificatiile tehnice ale echipamentelor ce urmeaza sa fie furnizate, precum si cerintele privind punerea in functiune si serviciile conexe sunt detaliate in Caietul de sarcini.
Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020)
Termene: 3 luni furnizare, montaj si punere in functiune, plus minim 24 luni garantia produselor.
Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire, (inclusiv a caietului de sarcini sau altor documente complementare), prin care se indica o anume origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricaţie, un standard, o autorizare/certificare/atestare, un serviciu sau o cerinta se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea "sau echivalent".
NOTE:
1. Numar de zile pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20.
2. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.