Feedback
I.D.: 77385718

Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului "CREŞTEREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR"

Data publicarii
17.01.23 Exista 115.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33741300-9 33141420-0 39831700-3 33711900-6
Termenul limita pentru depunere:
31.01.23
Pretul estimativ:
484.227,45 RON - 484.227,45 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 17.01.23 Publicat la 27.01.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului "CREŞTEREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR" Produsele incluse in caietul de sarcini sunt necesere elevilor şi cadrelor didactice din cele trei instituţii publice de învăţământ în scopul prevenirii contamină rii cu noul coronavirus SARS CoV- 2. Aces...
Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului "CREŞTEREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR" Produsele incluse in caietul de sarcini sunt necesere elevilor şi cadrelor didactice din cele trei instituţii publice de învăţământ în scopul prevenirii contamină rii cu noul coronavirus SARS CoV- 2. Acestea se vor livra conform specificaţiilor tehnice minimale din Caietul de sarcini şi documentaţia anexată. Autoritatea contractantă recurge la impartirea pe loturi a procedurii pentru incurajarea participarii IMMurilor la procedura de atribuire, conform art.141, alin (2) din Legea nr.98/2016. Durata contractului este de 30 de zile cu posibilitatea prelungirii, dar nu mai tarziu de 31 martie 2023, termenul de finalizare al contractului de finantare. In caz de prelungire a proiectului, daca se impune, se poate prelungi durata acestuia prin acordul de vointa al partilor prin semnarea unui act aditional. Termenul de livrare este de 10 zile calendaristice de la data transmiterii comenzii ferme a Autoritatii Contractante. Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care, nu exista o alta sursa de finantare. în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Valoare estimata/ lot LOT 1: Furnizare consumabile medicale:36040 lei fara TVA 1. Manusi de protectie – 14500 lei fara TVA 2. Viziere de protectie- 2500 lei fara TVA 3. Termometru non-contact -14360 lei fara TVA 4. Covoras dezinfectant-4680 lei fara TVA LOT2 Furnizare aparate pentru igienizare si dezinfectare:57005 lei fara TVA 1 Uscator de maini – 17825 lei fara TVA 2.Dispenser/dozator automat de dezinfectare cu senzor- 25410 lei fara TVA 3 Dispenser/Dozator automat sapun lichid cu senzor -9570 lei fara TVA 4. Dispenser/Dozator/statie pentru gel sau lichid dezinfectant -4200 lei fara TVA Lot 3 Furnizare dezinfectanti:259860 lei fara TVA 1. Gel dezinfectant de maini 126480 lei fara TVA 2. Igienizant suprafete 133380 lei fara TVA Lot 4 Furnizare produse curatenie si igiena>131322,45 lei fara TVA 1. Sapun Lichid 114121 lei fara TVA 2. Cos gunoi cu pedala 17201,45 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor"  
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR IN SISTEM DE LEASING FINANCIAR 10.05.21
Proiectare si executia de lucrari in cadrul obiectivului de investitii "Modernizare infrastructura rutiera, Comuna Popesti, Judetul Bihor" 30.05.23
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
Executie lucrari pentru investitia "MODERNIZAREA SISTEMELOR DE ILUMINAT PUBLIC ŞI INSTALAREA SISTEMELOR DE DIMARE ÎN COMUNA SÂNNICOLAU ROMÂN"  
MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC STRADAL ÎN COMUNA SÂNMARTIN, SAT SÂNMARTIN ŞI SAT CIHEI, JUDEŢUL BIHOR  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor" 14.11.22
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor" 24.11.22
Lucrari de executie Extindere alimentare cu apă în satele: Cărănzel, Miheleu, Gruilung şi Calea Mare - cătun Barcuri, din comuna Lăzăreni, judeţul Bihor 17.10.22
Executie lucrari in cadrul proiectului cu denumirea : " Modernizare străzi de interes local în comuna Sâniob, localitatea Sâniob, judeţul Bihor". 23.11.22